سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت

به گزارش سفر به روسیه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در توئیتی با بیان این که مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به فرایند توسعه روابط دو کشور سرعت خواهد بخشید، اسم کرد: چین در راستای مشارکت جامع راهبردی در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت.

سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (دوشنبه) در توئیتی با اشاره به گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و چین نوشت: مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به فرایند توسعه روابط دو کشور در تمام زمینه ها سرعت خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: چین در راستای مشارکت جامع راهبردی در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت و یاری های شایانی به کشورمان کرد که در دوران پساتحریم از نظرها دور نخواهد ماند.

حسن روحانی و شی جین پینگ روسای جمهوری ایران و چین امروز تلفنی گفت وگو کردند. روحانی در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد تهران - پکن در طول 50 سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده، روابط دو کشور را راهبردی خواند و ابراز امیداری کرد این روابط و همکاری های دو جانبه و منطقه ای در همه زمینه ها بیش از پیش توسعه یابد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1659

به "سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید