سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایلام منصوب شد

به گزارش سفر به روسیه، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام منصوب شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایلام منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، روز دوشنبه 16 تیر 99 در جلسه شورای معاونین، آیین تکریم یعقوب امیری معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی و معارفه فرزاد شریفی سرپرست جدید معاونت جدید این اداره کل برگزار گشت.

عبدالمالک شنبه زاده در ابتدای این مراسم از زحمات یعقوب امیری در دوران تصدی مسئولیت معاونت قدردانی کرد و طی حکمی فرزاد شریفی را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلامبا بیان اینکه تغییرات امری اجتناب ناپذیر در ادارات است، اضافه کرد: با این وجود عملکرد مثبت هر مدیر و کارمندی همواره ماندگار است و می تواند تاثیر مثبتی در افکار عمومی به یادگار بگذارد.

در حکم سرپرست جدید معاونت توسعه مدیرت و منابع انسانی اداره کل آمده است: با توجه به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل منصوب می نمایم، شایسته است با اتکال به خداوند سبحان، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب و با توجه به شرح وظایف تعیین شده، نسبت به اجرای دقیق قوانین همت گمارده و در حوزه مسئولیت مربوطه به نحو احسن انجام وظیفه نمایید و توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواهانم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1048

به "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایلام منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایلام منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید