برپایی 15 غرفه صنایع دستی کردستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

به گزارش سفر به روسیه، ایرنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، برپایی 15 غرفه صنایع دستی کردستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران صورت می گیرد.

برپایی 15 غرفه صنایع دستی کردستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

منصور مهرزاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده در سالن هشت نمایشگاه های بین المللی تهران و به منظور معرفی تولیدات و آثار هنرمندان و صنعتگران استان، 12 غرفه شامل رشته های نازک کاری، ارغوان بافی، میناکاری، قلم زنی، سفالگری و البسه محلی در فضایی به مساحت 123 مترمربع برپا می گردد.

وی اضافه نمود: بعلاوه با جانمایی چهار فضای اختصاصی در غرفه اصلی استان کردستان در سالن 38 این نمایشگاه، تولیدات شهر جهانی کلاش و روستاهای ملی گلیم بافی، شال بافی و شهر خلاق موسیقی به صورت ویژه معرفی خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه نمود: معرفی صنایع دستی شاخص استان در سطح ملی و بین المللی یکی از اهداف مهم این اداره کل در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی همه بخش ها بتوان در این رویداد فرهنگی اتفاقات خوبی را برای توسعه گردشگری استان رقم زد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2138

به "برپایی 15 غرفه صنایع دستی کردستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 15 غرفه صنایع دستی کردستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید