ستار اورکی موسیقی مِشمِه را ساخت، حضور ناصر طهماسب

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم مِشمِشه به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور در حال حاضر در آخرین مراحل فنی واقع شده است و به زودی آماده نمایش می گردد.

ستار اورکی موسیقی مِشمِه را ساخت، حضور ناصر طهماسب

ساخت موسیقی این فیلم که قرار بود توسط زنده یاد ناصر چشم آذر انجام گردد پس از درگذشت این هنرمند در نهایت به ستار اورکی سپرده شد. به تازگی نیز این آهنگساز ساخت موسیقی را به انتها رسانده است. تدوین، صداگذاری و میکس فیلم نیز به ترتیب توسط کاوه ایمانی و سامان شهامت به انتها رسیده و این روزها مراحل فنی تصحیح نور، رنگ و جلوه های ویژه بصری توسط علی تصدیقی در سییرا استودیو در حال اجرا است.

در این فیلم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده پیشکسوت سینما و تلویزیون روی یکی از شخصیت های این فیلم صحبت می نماید. طهماسب در مِشمِشه جای شخصیت یک تهیه کننده که در طول فیلم هیچ تصویری از او نمی بینیم و فقط صدای وی شنیده می گردد، صحبت نموده است.

پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، بابک نوری، احمد یاوری شاد، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتش زای، احسان بابازاده، فرید شهریاری، رعنا چشم آذر، امین علی شهسواری، محمدرضا داودنژاد، فاطمه شکری و حسن رضایی بازیگران این فیلم هستند.

مِشمِشه یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می نماید که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم نیاز به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی روبرو می نماید… .

دیگر عوامل پشت دوربین مِشمِشه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح گریم: احسان روناسی، تدوین: کاوه ایمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ماکان رضایی پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی قاسمی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، منشی صحنه: پرستو مدانلو، عکاس و فیلم پشت صحنه: شهاب احمدلو و رضا امینیان، تبلیغات فضای مجازی: محمد حیدری، مدیر فراوری: مسعود علی شاه، جانشین فراوری: سامان محمدی، جانشین تهیه کننده: محسن دلیخون، مدیر تدارکات: محمدولی احمدلو.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 23

به "ستار اورکی موسیقی مِشمِه را ساخت، حضور ناصر طهماسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستار اورکی موسیقی مِشمِه را ساخت، حضور ناصر طهماسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید