ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری لرستان (طراحی شاه نشین ویلا)

به گزارش سفر به روسیه، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری لرستان صورت می گیرد.

ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری لرستان (طراحی شاه نشین ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی شاه نشین ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عطا حسن پور اظهار کرد: این ایده یک فرصت عالی برای بخش خصوصی به منظور ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری استان لرستان است که علاوه بر اشتغالزایی در کشف استعدادها و نبوغ بچه ها و نوجوانان موثر است و در نهایت پیشرفت و آبادانی لرستان را بدنبال دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان ادامه داد: طی بازدید از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری، فعالیت های اجرا شده در این واحدها بسیار ارزنده و قابل تقدیر است و برای حمایت و بکارگیری فناوری های ایجاد شده با هدف توسعه و ارتقای صنعت گردشگری و احیای صنایع دستی اصیل لرستان اعلام آمادگی می کنیم.

فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز بیان نمود: شرایط لازم به منظور ایجاد باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری استان و بعلاوه ارائه تسهیلات، تامین زیرساختها و زمین مورد احتیاج از سوی پارک علم و فناوری استان فراهم شده و در راستای تحقق این طرح ارزشمند، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2141

به "ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری لرستان (طراحی شاه نشین ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در اراضی پارک علم و فناوری لرستان (طراحی شاه نشین ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید