زمانبندی ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد

به گزارش سفر به روسیه، قائم مقام رییس دانشگاه آزاد از اعلام برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه در سامانه آموزشیار براساس تقسیم بندی استانی اطلاع داد.

زمانبندی ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رییس دانشگاه آزاد دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان رشته های پزشکی و غیرپزشکی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل که پیرو تقویم آموزشی 25 تیرماه تدوین و ابلاغ شده، انتخاب واحد دانشجویان طی روز های 20 تا 28 شهریور ماه انجام می گردد و آغاز کلاس ها برای دانشجویان ورودی ماقبل 99 از تاریخ 29 شهریور و تاریخ حذف و اضافه 12 مهر و مطابق جدول زمان بندی اعلامی خواهد بود.

در این دستورالعمل تأکید شده است: برنامه زمان بندی انتخاب واحد برای دانشجویانی که در این دوره پیروز به انجام انتخاب واحد نشده اند، مجدداً اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس تقسیم بندی استانی به توضیح ذیل است:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1141

به "زمانبندی ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانبندی ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید