رونمایی از منتظر در نمایشگاه کتاب

به گزارش سفر به روسیه، منتظر جدیدترین اثر انتشارات شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد. بعلاوه پسرک فلافل فروش پس از سال ها همچنان به عنوان کتاب پرفروش این انتشارات عرضه می گردد.

رونمایی از منتظر در نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدرضا غفاری، یکی از دست اندرکاران غرفه انتشارات شهید ابراهیم هادی، گفت: سال جاری در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب ما هم در بخش مجازی و هم در بخش حضوری فعال هستیم و در هر 2 بخش تمامی کتاب های انتشارات موجود است.

وی با بیان اینکه برای بخش حضوری نمایشگاه ما به طور اختصاصی یک کتاب را رونمایی کردیم، اضافه نمود: کتاب منتظر، خاطرات شهید محمود رفیعی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و جانباز 90 درصد است که در نمایشگاه سال جاری رونمایی و با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

غفاری با اشاره به اینکه انتشارات شهید ابراهیم هادی در اواخر سال 1400 کتاب یاران ابراهیم را رونمایی کرد، ادامه داد: این اثر درباره چهل شهیدی است که پیرامون شهید ابراهیم هادی بودند و سبک زندگی و روش آن ها کاملاً مدل شهید هادی بود که در این دوره از نمایشگاه هم این کتاب مورد استقبال مردم نهاده شد.

وی به استقبال از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سال جاری پس از 2 سال تعطیلی استره کرد و اضافه نمود: با توجه به همزمانی نمایشگاه حضوری با بخش مجازی، از نمایشگاه و انتشارات ابراهیم هادی استقبال خوبی شده است. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند از بخش مجازی خرید نمایند، اما برای انتشارات ما شرایط فروش حضوری در غرفه خیلی بهتر و بیشتر بوده است.

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به پرفروش های این انتشارت در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب، اظهار داشت: فروش کتاب های مربوط به شهید ابراهیم هادی و کتاب پسرک فلافل فروش شهید ذوالفقاری بیش ترین استقبال را داشته است. بعلاوه کتاب منتظرم که تنها چند روز از رونمایی آن می گذرد، بدون اینکه تبلیغ خاصی شده باشد، به عنوان کتاب پرفروش ما به شمار می رود.

غفاری با بیان اینکه سال جاری انتشارات شهید ابراهیم هادی مجموعه کتاب های تجربه های نزدیک به مرگ را که پنج جلد است به خاطر موضوع خاص با تخفیف ویژه عرضه نموده است، گفت: این کتاب ها با تخفیف 25 درصدی عرضه می گردد. بعلاوه آخرین کتاب در زمینه تجربه های نزدیک به مرگ با عنوان تقاص در 24 جلد به ارائه داستان تجربه نزدیک به مرگ و حق الناس می پردازد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه سی و سوم حدود 90 عنوان کتاب آورده ایم، گفت: به خاطر شرایط کاغذ، حدود 15 تا 20 عنوان کتاب هنوز چاپ نشده است و گرانی کاغذ مشکلاتی را به همراه آورده است. بعلاوه در انتشارات شهید ابراهیم هادی به خاطر اینکه شهید هادی گمنام بودن را برگزیده بود، در کتاب های انتشارات نیز نام نویسنده نوشته نمی گردد و در جلد کتا ب ها عنوان گروه نویسندگان را می نویسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2018

به "رونمایی از منتظر در نمایشگاه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از منتظر در نمایشگاه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید