روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

به گزارش سفر به روسیه، آیا می دانید رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی به کار می برید، چه تاثیری بر روحیه دارند؟

روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

روانشناسی رنگ ها

روانشناسی رنگ در دکوراسیون می تواند راهنمای خوبی برای ایجاد فضاهای ایده آل باشد. آنالیز نقش رنگ های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی و خصوصیات روانشاختی آن ها، موضوعی است که خبرنگاران در این نوشتار به آن می پردازد. همراه ما باشید.

رنگ سبز

سبز، رنگی است که به عنوان رنگ آرامش و شفافیت شناخته می شود. در کنار این موارد، برای چشم نیز بسیار مفید است وبه ما آرامش خاصی می دهد. در واقع، سبز را می توان رنگ طبیعت دانست. می توانید با استفاده از رنگ سبز در ترکیب با رنگ های دیگری مانند رنگ سفید و رنگ زرد، دکوراسیون داخلی خانه خود را جذاب و آرام بخش کنید.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی، یک رنگ بسیار پر انرژی است، اما نخستین چیزی که باید درباره این رنگ بدانید، این است که نارنجی برای دکوراسیون داخلی همه افراد مناسب نیست. باید در استفاده از آن در دکوراسیون داخلی احتیاط به خرج داد. زیاده روی کردن در به کارگیری رنگ نارنجی سبب می شود میزان انرژی فضا بیش از حد زیاد شود که چندان جالب نیست.

رنگ سیاه

رنگ سیاه یک رنگ پرصلابت است که می توان از آن برای ایجاد یک فضای برجسته، جذاب یاری گرفت. رنگ مشکی، شاید به عنوان پس زمینه و در مقیاس عظیم، زیاد مناسب عمل نکند، اما می توانید بعضی لوازم و اکسسوری های خود را سیاه انتخاب نموده و زیبایی بی نظیری به خانه خود بدهید. سیاه، رنگی است که با قرار دریافت در پس زمینه به صورت محدود می تواند جلوه اجسام درخشان و متالیک را چند برابر کند.

رنگ سفید

رنگ سفید، محبوب ترین رنگ در دکوراسیون داخلی و رنگی امیدبخش است. می توان گفت کاربرد سفید در طراحی داخلی منزل به مراتب از دیگر رنگ ها بیش تر است. سفید، رنگی است شیک و بسیار جذاب که نماد پاکیزگی و خلوص است. سفید می تواند پس زمینه خوبی برای فضاهای مختلف باشد.

رنگ زرد

زرد، رنگی بسیار شاد و پرانرژی است که قادر است جذابیت و سطح انرژی بسیار بالایی به منزل بدهد. در روانشناسی رنگ زرد در دکوراسیون آمده که این رنگ می تواند فضای زندگی را روشن و صمیمی کند. رنگ زرد، بهتر است در جزییات به کار رود.

رنگ بنفش

بنفش، یک رنگ متفاوت و شاد است. به کار بردن رنگ بنفش در کنار رنگ سبز از لحاظ روانشناسی، تاثیر خیلی خوبی روی حس و حال خانه خواهد داشت. بنفش در طیف های روشن تر خود، مثل یاسی، رنگی است آرام بخش و ملیح که به کار بردن آن در هر فضایی می تواند خیال انگیز و آرام کننده باشد.

رنگ آبی

آبی، رنگ دریا، آسمان و آب است. آرامش خاصی در رنگ آبی وجود دارد که شاید کم تر در دیگر رنگ ها یافت شود. شما می توانید رنگ آبی را با نیلی، سفید، زرد و خاکستری ترکیب کنید.

رنگ صورتی

صورتی، یک رنگ بسیار لطیف و رمانتیک است. اگر صورتی را در طیف های مناسب و در کنار رنگ های هماهنگ به کار ببرید، می توانید احساس آرامش و ملایمتی که دارد را به خانه خود بیاورید. صورتی در کنار رنگ هایی مانند شیری، سفید و بنفش، خیلی خوب به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلبنکاتی برای انتخاب رنگ مبلمان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1157

به "روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید