راه اندازی چت بات پویا به نام فایا از طریق اتاوا توریسم

به گزارش سفر به روسیه، اتاوا توریسم برای ترویج گردشگری در این شهر، به استفاده از فناوری های تعاملی روی آورده است تا مسافران را به بازدید از جاذبه های گردشگری شهر تشویق کند.

راه اندازی چت بات پویا به نام فایا از طریق اتاوا توریسم

سایت اتاوا توریسم، یک دستیار گردشگری نو به نام فایا (Faya) راه اندازی کرده که چت باتی با رویکرد آموزشی است. فایا یک رویکرد نو، تعاملی و سرگرم کننده است که برای بازدید از موزه ها، مکان های فرهنگی و فعالیت هایی که در فضای باز شهر اتاوا اتفاق می افتد، استفاده می شود.

اکنون که مسافران به لطف شرایط نوی که تلفن های همراه فراهم آورده اند، امکان مسافرت های خارجی کم هزینه را دارند، سرویس های نو و نوآورانه به کمک آن دسته از مسافرانی آمده است که در پی کشف نقاط مختلف مرکز کانادا هستند.

فایا از کاربران دعوت می کند که به یک جاذبه گردشگری (مانند یک موزه) بروند و به محض رسیدن به آنجا با استفاده از فیس بوک مسنجر، اقدام به انجام فعالیت هایی (مانند پیدا کردن یک نمایشگاه نو) کنند که فایا از آن ها می خواهد.

مسافران برای مشارکت در برنامه های فایا، فقط باید پیامی به او ارسال کنند و مکان خود را با آن به اشتراک بگذارند. سپس کاربر لیستی از نزدیک ترین موزه ها یا سایت های میراث ملی را به همراه راهنمایی های لازم دریافت می کند تا به بازدید از آن ها بپردازد.

فایا، کارهای مختلفی را به عهده بازدیدکنندگان می گذارد تا انجام دهند. کاربران، در حین انجام کاری که از آن ها خواسته شده است، باید عکس یا ویدیویی از خود بگیرند، مثلا زمانی که کنار یک دایناسور ایستاده اند یا زمانی که در حال اسکیت سواری روی یکی از چند میدان یخی شهر هستند، از خودشان سلفی بگیرند و آن را با برنامه به اشتراک بگذارند تا یک نشان منحصربه فرد از آن دریافت کنند.

هدف از این کار، کاوش در شهر اتاوا و دریافت هرچه بیشتر نشان هایی است که به کاربران برنامه داده می شود.

مکان هایی که در حال حاضر در این برنامه گنجانده شده اند، عبارت هستند از مجلس نمادین هیل و سایر موزه های ملی شهر اوتاوا؛ قرار است که گزینه های دیگری هم به این لیست اضافه شوند.

در صفحه فیس بوک اتاوا توریسم اسیستانت (Ottawa Tourism Assistant) می توان به فایا دست یافت.

مایکل کراکات، رئیس گردشگری اتاوا، می گوید:

اتاوا گردشگر، مشتاقانه خواهان انجام برنامه های مشارکتی با جاذبه های گردشگری، کسب وکارهای محلی، MC2 و شرکت های فنی و نوآور محلی برای معرفی فایا به ساکنان اتاوا و بازدیدکنندگان این شهر است.

این ابتکار اجتماعی باعث تغییر نگاه مردم به جاذبه های اتاوا می شود و به آن ها کمک می کند که به قلب میراث فرهنگی کانادا دست یابند.

اتاوا، مرکز کانادا و شهری کاملا پویا و فعال با جمعیتی بیشتر از یک میلیون نفر است.

این شهر که در انتاریو و در مرز کبک واقع شده است، منطقه ای است که در خیابان های آن هم به زبان انگلیسی صحبت می شود و هم به زبان فرانسوی؛ در این شهر می توانید میراث با شکوه کانادا را در سایت های معتبر ملی و مکان های تاریخی معروف مشاهده کنید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1936

به "راه اندازی چت بات پویا به نام فایا از طریق اتاوا توریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی چت بات پویا به نام فایا از طریق اتاوا توریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید