دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر شد

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - دفترچه راهنمای ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاده شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر شد

ثبت نام داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز اول اسفند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع شده است و داوطلبان می توانند با یاری دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری که بر روی سایت این مرکز واقع شده است نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام 2 میلیون و 250 هزار ریال معادل 225 هزار تومان به علاوه 12 هزار ریال معادل 1200 تومان بابت خدمات پیغام کوتاه است که داوطلبان باید آن را به صورت اینترنتی به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پرداخت نموده و با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را شروع نمایند.

بر این اساس کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون به وسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.

فارغ التحصیلان خارج از کشور و اتباع غیر ایرانی در صورت دریافت معرفی نامه از مرکز خدمات آموزشی در زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون، می توانند به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام نمایند. آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1957

به "دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید