دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در کوهدشت

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/لرستان جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش و عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی در کوهدشت اطلاع داد.

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در کوهدشت

سرهنگ سید علی میراحمدی امروز 13 تیرماه، اظهار کرد: روز گذشته با توجه به رصد تخصصی فضای مجازی به وسیله کارکنان فرماندهی انتظامی کوهدشت برخورد با تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی به وسیله 2 نفر از اراذل واوباش در دستور کار مأموران انتظامی نهاده شد.

وی توضیح داد: مأموران انتظامی با توجه به حساسیت پرونده، به صورت ویژه و تمام وقت وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، عاملان مزاحمت و قدرت نمایی در فضای مجازی را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان پس از مراقبت های مستمر، به محض رؤیت این افراد که قصد تیراندازی به منزل طرفین درگیری را داشتند با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی هر دو نفر را قبل از انجام هرگونه عمل مجرمانه دستگیر و از خودروی آن ها یک قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

میراحمدی اضافه نمود: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان نمود: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار نمایند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1690

به "دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در کوهدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در کوهدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید