دستورالعمل ضدچینی رئیس جمهور آمریکا در راه است ، استفاده از هر نوع تجهیزات مخابراتی چین ممنوع می گردد (تور ارزان چین)

به گزارش سفر به روسیه، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به زودی یک دستورالعمل نو را امضا خواهد نمود که بر اساس آن استفاده از تجهیزات ارتباطی مخابراتی چینی در شبکه های بی سیم ایالات متحده ممنوع است.

دستورالعمل ضدچینی رئیس جمهور آمریکا در راه است ، استفاده از هر نوع تجهیزات مخابراتی چین ممنوع می گردد (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها چینی ها به شدت در تلاشند در زیرساخت های ارتباطی دنیا نفوذ نمایند و این مضووع از دید ایالات متحده اصلا خوشایند نیست. بر همین اساس است که گزارش شده دونالد ترامپ میخواهد تسویه حساب خود با چین را کامل نموده و روابط خود با چین را در حوزه زیرساخت های مخابراتی تمام کند.

انتظار می رود دونالد ترامپ هفته آینده یک دستورالعمل اجرایی را امضا کند که تجهیزات مخابراتی چین را در شبکه های بیسیم ایالات متحده ممنوع کند.

منابعب اگاه در این خصوص می گویند: این دستورالعمل قبل از کنفرانس بزرگ صنعتی، MWC بارسلونا، که از 25 فوریه شروع می گردد، برنامه ریزی می گردد تا از اهمیت امنیت سایبری در قراردادهای تکنولوژی چین نیز کاسته گردد.

کاخ سفید هنوز در این خصوص واکنشی نداشته اما در صورت حقیقت داشتن این موضوع می توان انتظار داشت این تصمیم در مسابقه اینترنت 5G دنیا نیز بی تاثیر نباشد. افزون بر این مسائل 2 برند مشهور هواوی و زد تی ای نیز در این زمینه کم نخواهد بود.

ایالات متحده طی سال 2018 عملا برند هواوی را تهدیدی برای امنیت سایبری کاربران خود ارزیابی نموده بود، اکنون باید دید این مسائل در سال 2019 و سالهای بعد چگونه پیش خواهد رفت.

از سال 2012، بزرگترین سازنده تجهیزات شبکه ای در دنیا، یعنی هواوی، از فروش محصولات مخابراتی خود در ایالات متحده آمریکا منع شده است و دلیل این موضوع نیز نگرانی های امنیتی است که به وسیله دولت ایالات متحده مطرح می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2119

به "دستورالعمل ضدچینی رئیس جمهور آمریکا در راه است ، استفاده از هر نوع تجهیزات مخابراتی چین ممنوع می گردد (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل ضدچینی رئیس جمهور آمریکا در راه است ، استفاده از هر نوع تجهیزات مخابراتی چین ممنوع می گردد (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید