تور یونان: در آتن به کدام رستوران ها برویم؟

به گزارش سفر به روسیه، رستوران های آتن

به شهر آتن، مرکز بونان که بروید یکی از اولین چیزهایی که نظرتان را جلب می نماید رستوران های پر زرق و برق و غذاهای محلی خوشمزه است. فکر می کنید چه ویژگی هایی آتن را تا این حد نزد گردشگران محبوب نموده است؟ غذاهای خوشمزه، جاذبه های تاریخی و باستانی، آب و هوای لذت بخش و البته موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کنار دریای اژه. همین موقعیت جغرافیایی عالی باعث شده که آتن غذاهای خوشمزه زیادی داشته باشد که همگی با مواد تازه محلی درست شده اند. هر چند در آتن غذاهای بین المللی هم سرو می گردد اما بیش از همه غذاهای مدیترانه ای مورد توجه است. می خواهیم تعدادی از برترین رستوران های آتن را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور یونان: در آتن به کدام رستوران ها برویم؟

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

رستوران اسپاندی (Spondi)

سفر به آتن، یادگار شکوه و عظمت یونان باستان

دو ستاره میشلن باعث شده تا این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های آتن باشد و حتی به معروفیت جهانی هم برسد. هر چیزی که از یک رستوران خوب انتظار دارید مثل غذاهای باکیفیت و سرویس دهی به موقع در این رستوران برآورده می گردد. منو پر از غذاهای خلاقانه هست که در هر فصلی، متفاوت با فصل دیگر هستند. این رستوران در کنار اولین ورزشگاه مدرن شهر قرار گرفته و بر اساس یک نظرسنجی در سال 2017 در فهرست 100 رستوران برتر جهان بوده است. این رستوران سه طبقه معماری نئو کلاسیک دارد و حتی دیدنی معماری اش هم برایتان جالب خواهد بود. غذاها در ترکیبی از رنگ ها و طعم ها خلاصه شده و گاهی در یک غذای فرانسوی تغییرات خلاقانه به وجود آمده تا کاملا یونانی گردد. حتما از پیش غذاها، غذاهای اصلی و البته دسرهای خوشمزه این رستوران خوشتان می آید البته این را هم اضافه کنیم که یک همچین رستوران خوبی قیمت غذاهایش کمی بالاست.

رستوران Kohylia

شاید رستوران هایی که در فضای باز هستند را بیشتر دوست داشته باشید در این صورت به رستوران کوهیلیا بروید تا با چشم اندازهای دیدنیی دریا و عطر غذاهای خوشمزه غافلگیر شوید. کافیست زمان غروب به این رستوران بروید تا غرق مجذوب کنندهیت دریای اژه شوید و احساس کنید که در رمانتیک ترین جای جهان به سر می برید. همین که غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید سرآشپز نهایت تلاشش را می نماید تا برترین غذا را با تزئین مجذوب کننده برایتان آماده کند.

رستوران Estiatorio Milos

یک رستوران بین المللی که نه فقط در آتن بلکه در کشورهای دیگر هم شعبه دارد. پیشنهاد می کنیم که غذاهای دریایی این رستوران را حتما امتحان کنید چون معمولا تمامی ماهی هایش به وسیله افراد محلی و در همان روز صید شده و کاملا تازه است. با اینکه غذاها ساده هستند اما چنان طعم خوشمزه ای دارند که مزه شان تا مدت ها به یادتان می ماند. اگر رستوران های دنج تر را بیشتر می پسندید یک سالن غذاخوری خصوصی هست که می توانید به آنجا بورید.. شخصیت های معروف زیادی در سفر به آتن به این رستوران رفته اند و این به خوبی نشان از معروفیت آن دارد.

رستوران فانکی گورمه (Funky Gourmet)

اگر همواره در پی برترین رستوران های شهر هستید و دوست دارید غذای بدون عیب و نقصی بخورید این رستوران کاملا مناسب شماست. دو ستاره میشلن و غذاهای مبتکرانه اینجا را به معروفیت جهانی رسانده، از طرفی موقعیت مرکزی و اینکه در محله ای شلوغ قرار گرفته است دسترسی به آن را آسان و راحت نموده است. با اینکه زمان زیادی از تاسیس این رستوران نمی گذرد اما خیلی زود پیروز شد به علت کیفیت غذاها و خدمات عالی دو ستاره میشلن بگیرد و به یکی از محبوب ترین رستوران های شهر تبدیل گردد. در این رستوران با وجود غذاهای خوشمزه و مبتکرانه کاملا غافلگیر می شوید و سرآشپز را تحسین می کنید.

رستوران دافنه (Daphnes)

اگر یک رستوران سنتی با حال و هوای خاص و متفاوت را ترجیح می دهید به منطقه تاریخی پلاکا بروید. رستوران در یک خانه قدیمی متعلق به 200 سال پیش قرار گرفته و در و دیوارهایش با نقاشی های زیبا تزئین شده است. علاوه بر این، یک فضای باز هم دارد که می توانید تابستان ها برای صرف غذا در این قسمت بنشینید. با باز کردن منو چشمتان به غذاهای منحصربفردی می افتد که در رستوران های دیگر پیدا نمی شوند و فقط مخصوص همین رستوران اند.

رستوران پاپاداکیس (Papadakis)

اگر غذاهای دریایی دوست دارید به دامنه کوه Lycabettus بروید در اینجا رستورانی به نام پاپاداکسی هست که غذاهای مقرون به صرفه و در عین حال خوشمزه ای دارد. فضای داخلی رستوران ساده است اما گلدان های پر از گل، کفپوش چوبی و پنجره های بزرگ مجذوب کنندهیت خاصی را برایش به وجود آورده است. طبیعت اطراف این رستوران آنقدر چشم نواز است که چندین جایگاه در بیرون گذاشته شده تا در صورت تمایل غذایتان را در آنجا میل کنید. پیشنهاد می کنید حتما ماهی کباب های این رستوران را امتحان کنید چون با سسی مخصوص سرو می گردد که طعمی بینظیر را برایش به وجود آورده است.

رستوران Pasaji

اگر گذرتان به مجموعه تفریحی و تجاری سیتی لینک (City Link) افتاد در صورت گرسنگی به رستوران پاساجی بروید تا غذاهای مدیترانه ای خوشمزه بخورید. در غذاهای این رستوران از آشپزی کشورهای زیادی الهام گرفته شده که تنوع زیادی به وجود آورده به طوری که در منوی متنوع اش حتی غذاهایی مثل پاستا یا سوشی هم می بینید. می توانید میزهای کنار پنجره های بزرگ را انتخاب کنید تا همانطور که در حال خوردن غذا هستید چشم اندازهای مجذوب کننده اطراف را هم دیدن کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1933

به "تور یونان: در آتن به کدام رستوران ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: در آتن به کدام رستوران ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید