خبرنگاران نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش سفر به روسیه، اردبیل - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط در محدوده موزه فرهنگی شهدا و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل برگزار می گردد.

خبرنگاران نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران ، بهروز ندایی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهارداشت: این نمایشگاه با موضوع بازسازی عملیات کربلای 5 و رعایت پروتکل بهداشتی از دستاوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با وحدت و همدلی سپاه، ارتش و سایر نیروهای نظامی به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی مرهون ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و خون شهداست، گفت: انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل آینده و جوان کشور ضرورت دارد و باید با برنامه ریزی بهتر در این راستا حرکت کنیم.

ندایی توضیح داد: این نمایشگاه قبل از شروع هفته دفاع مقدس از 15 تا 22 شهریورماه با شعار ما قوی هستیم برپا می گردد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل اتحاد و همدلی داخلی را از ضروریات توسعه کشور بر شمرد و اضافه کرد: علاوه بر تحریم های ظالمانه دشمنان شیوع ویروس کرونا نیز باعث سخت شدن معیشت مردم شده و این ویروس در استان اردبیل با کوشش کادر پزشکی و رعایت مردم تا حدودی کنترل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز گفت: از تمام آثار رزمندگان استان در سالن موقت و دایمی حفظ آثار استفاده خواهیم کرد.

علی واحد اضافه کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه از 15 تا22 شهریور از ساعت 9 صبح تا 11 شب خواهد بود و خاطرات رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی از شبکه سبلان پخش خواهد شد.

وی اظهارداشت: 50 عنوان کتاب در امسال تدوین و چاپ می گردد و برگزاری بیش از 50 یادواره شهدا نیز در برنامه وجود دارد.

واحد ادامه داد: کتاب خادمان آسمانی کل زندگی نامه شهدای دولتی دربیش از 500 صفحه جمع آوری شده و امسال رونمایی و چاپ می گردد.

رحیم صدقیانی، مشاور امور ایثارگران استاندار اردبیل هم گفت: با نوآوری و ترغیب جوانان و نسل جدید به نظام جمهوری اسلامی باید دستاوردهای دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بیان گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1114

به "خبرنگاران نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید