ثبت نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور شروع می گردد، پذیرش جدید در آبان ماه

به گزارش سفر به روسیه، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با بیان اینکه ثبت نام نیم سال تحصیلی مهرماه در دو مرحله از 15 شهریورماه شروع می گردد، گفت: این دانشگاه پذیرش دانشجویان جدید را سال جاری با تأخیر در آبان ماه انجام می دهد.

ثبت نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور شروع می گردد، پذیرش جدید در آبان ماه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سیاوش خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با بیان اینکه بیشترین دانشجویان این دانشگاه در رشته مهندسی برق تحصیل می نمایند، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال حاضر دارای 12 هزار دانشجو است که هر سال در زمان پذیرش 2500 دانشجو اضافه می گردد. در انتها سال نیز همین تعداد فارغ التحصیل می شوند.

کلاس های دانشجویان در نیم سال تحصیلی مهرماه ترکیبی است

وی اضافه نمود: نحوه برگزاری کلاس ها در نیم سال تحصیلی مهرماه به صورت ترکیبی خواهد بود، به طوری که نیمی از دانشجویان در ابتدا در کلاس درس و دانشگاه حضور پیدا می نمایند و نیمی دیگر نیز به صورت مجازی آموزش می بینند، این در حالی است که پس از گذشت نیمی از زمان ترم تحصیلی دانشجویان جایگزین خواهند شد.

تعداد دانشجویان در زمان حضور در کلاس درس باید نصف جمعیت اصلی دانشگاه باشد

خرسندی توضیح داد: در برنامه ریزی که صورت گرفته است، باید تعداد دانشجویان در زمان حضور در دانشگاه و کلاس درس نصف جمعیت اصلی دانشگاه باشند که بتوان به دانشجویان خوابگاه تحویل داد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشجویانی که به صورت حضوری در دانشگاه حاضر می شوند علاوه بر دریافت خوابگاه از همه امکانات رفاهی و آموزشی برخوردار خواهند بود.

وی در انتها گفت: در حال حاضر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی برق با 4 گرایش و مهندسی مکانیک بیشترین تعداد دانشجو را دارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1087

به "ثبت نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور شروع می گردد، پذیرش جدید در آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور شروع می گردد، پذیرش جدید در آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید