توزیع 1800 تن میوه شب عید در مرکزی

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل دفتر امور مالی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: سال جاری طبق برنامه ریزی اجرا شده، یک هزار و 800 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال، در استان مرکزی توزیع خواهد شد.

توزیع 1800 تن میوه شب عید در مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمود نعمتی در جلسه ستاد تنظیم بازار نوروزی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 800 تن میوه برای تأمین میوه شب عید مردم در استان مرکزی خریداری و ذخیره سازی شده تا در آستانه سال جدید در این زمینه با مشکل و کمبودی روبرو نباشیم.

مدیرکل دفتر امور مالی و بین الملل استانداری مرکزی اضافه نمود: این میزان میوه شامل یک هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب است که پرتقال از استان های جنوبی و شمالی و سیب نیز از استان های اصفهان و آذربایجان غربی تأمین و خریداری شده است.

نعمتی اعلام کرد: همچون سال های گذشته سازمان تعاون روستایی استان مرکزی به عنوان مباشر استانی خرید میوه نوروزی در نظر گرفته شده و بانک ها نیز وظیفه دارند نسبت به تأمین اعتبار لازم در این زمینه همکاری نمایند. همچنین 50 مکان در شهرها و روستاهای استان برای توزیع میوه شب عید سال جاری مشخص شده که در زمان لازم در خصوص آن اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد پذیرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 658

به "توزیع 1800 تن میوه شب عید در مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1800 تن میوه شب عید در مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید