توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری معرفی می گردد

به گزارش سفر به روسیه، موزه ملی علوم و فناوری ایران به مناسبت هفته پژوهش، از 23 تا 26 آذرماه 1400، پذیرای علاقه مندان به حوزه علم و فناوری در بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار است.

توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری معرفی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار به مناسبت هفته پژوهش و با میزبانی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 به صورت حضوری و مجازی در نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار می نماید و موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مؤسسه پژوهشی زیر نظر وزارت عتف، با حضور در این نمایشگاه اقدام به معرفی توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی این مجموعه خواهد نمود.

موزه ملی علوم وعلوم و فناوری فعالیت خود را از سال 1384 شروع نموده و ترویج علم و تسهیل ارتباط شهروندان با علم، پاسداشت دستاورد های دانشمندان ایرانی - اسلامی و بازنمایی فناوری های بومی ایرانیان مهم ترین اهداف موزه است.

بعلاوه، برگزاری فعالیت های ترویجی همانند نمایشگاه های سیار، جشنواره علم برای همه و رویداد های علمی، نشست های تخصصی، سخنرانی های سار (سخنگاه اندیشه های راهبر) و... از دیگر فعالیت های موزه است که کوشش می نماید به صورت تعاملی با عموم مردم ارتباط برقرار کند و از این طریق ارتباط شهروندان با جنبه های مختلف علم و فناوری را تسهیل بخشد. همکاری در مستندسازی، طراحی مفهومی و فیزیکی فعالیت های ترویجی دانشگاه ها، مراکز و مؤسسات پژوهشی جهت معرفی توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی آن ها به عموم مردم در قالب راه اندازی موزه های دانشگاهی، طراحی نمایشگاهها، فعالیت ها و جُنگ های علمی از دیگر اهداف موزه است.

غرفه موزه ملی علوم فناوری ایران در سالن 6 غرفه 8 واقع شده و آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در بحث توانمندی های ذکر شده با تمام مراکز دانشگاهی و مؤسسات پژوهشی اعلام می نماید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت موزه ملی علوم و فناوری به آدرس https://www.inmost.ir/ مراجعه و یا با شماره های 02166724694 و 09198962007 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2030

به "توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندی ها و دستاورد های علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید