تعطیلی 170 واحد صنعتی در همدان

به گزارش سفر به روسیه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تعطیلی 170 واحد صنعتی استان اطلاع داد و گفت: از 1117 واحد صنعتی موجود در استان در حال حاضر 170 واحد تعطیل است.

تعطیلی 170 واحد صنعتی در همدان

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا متین یکشنبه 22 مهر در آئین شروع عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برتر در همدان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 285 جواز تأسیس در استان همدان صادر شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 1153 جواز تأسیس معتبر در استان همدان وجود دارد، توضیح داد: 1117 واحد صنعتی فعال با 27 هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد و بیشترین پروانه های صادر شده در بخش کانی های غیرفلزی و گروه صنایع غذایی است.

متین با بیان اینکه 5 طرح صنعتی استان آماده بهره برداری است، یادآور شد: 4 پروژه استان از جمله واحد گندله سازی، 2 واحد فروسیلیس در ملایر و یک واحد میلگرد در شهرک صنعتی ویان به زودی افتتاح خواهد شد که منتظر حضور معاون اول رئیس جمهور هستیم.

وی با اشاره به حضور مدیران و رؤسای نوسازی مدارس کشور در کارخانه بخاری کم مصرف رزن، اعلام نمود: در این جلسه رؤسای نوسازی مدارس از کارخانه بخاری های کم مصرف بازدید نموده و مقرر شد تمام کلاس های مدارس به این بخاری ها مجهز شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه 281 پروانه بهره برداری معتبر در استان همدان وجود دارد، گفت: 68 درصد از پروانه های معدنی استان فعال و 23 درصد بستگی به فصل کار می نمایند و مابقی تعطیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 64

به "تعطیلی 170 واحد صنعتی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 170 واحد صنعتی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید