تعطیلی سلف های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ، غذای دانشجویان خوابگاهی از رستوران های مکمل تامین می گردد

به گزارش سفر به روسیه، رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: سلف های دانشجویی در دانشگاه تعطیل است و در خوابگاه ها نیز مجوزی برای فعالیت سلف های غذاخوری داده نشده است.

تعطیلی سلف های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ، غذای دانشجویان خوابگاهی از رستوران های مکمل تامین می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

جبارعلی ذاکری، رئیس دانشگاه علم وصنعت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد نحوه توزیع غذای دانشجویی در خوابگاه ها و فعالیت سلف های دانشگاه گفت: سلف های دانشجویی در دانشگاه تعطیل است و در خوابگاه ها نیز مجوزی برای فعالیت سلف های غذاخوری داده نشده است.

ذاکری اضافه نمود: یک سری امکانات سلف مکمل به عنوان بیرون بر و آن هم صرفا در خوابگاه ها فعال است و تسهیلاتی هم برای دانشجویانی که از این سلف ها استفاده می نمایند، هماهنگ شده و مانند مابقی دانشگاه ها مساعدت هایی درنظر گرفته شده که می توانند برای تامین غذا از آن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1172

به "تعطیلی سلف های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ، غذای دانشجویان خوابگاهی از رستوران های مکمل تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی سلف های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ، غذای دانشجویان خوابگاهی از رستوران های مکمل تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید