آنالیز رشد مالی تئاتر بدون اتکا به دولت در یک نشست

به گزارش سفر به روسیه، حسین پاکدل، کیومرث مرادی و حمیدرضا ششجوانی در سه شنبه های پژوهشی تئاتر، چگونگی رشد مالی تئاتر بدون اتکا به حمایت های دولتی را آنالیز می نمایند.

آنالیز رشد مالی تئاتر بدون اتکا به دولت در یک نشست

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، موضوع هفتمین نشست از دور اول نشست های تخصصی دفتر پژوهش و انتشارات این اداره کل، چگونگی رشد مالی تئاتر بدون اتکا به حمایت های دولتی است.

مهمانان این نشست از سری نشست های سه شنبه های پژوهشی تئاتر، حسین پاکدل (بازیگر و کارگردان)، کیومرث مرادی (کارگردان و مدرس) و حمیدرضا ششجوانی (مترجم، مدرس و پژوهشگر اقتصاد فرهنگ و هنر) هستند.

سه شنبه های پژوهشی تئاتر با کارشناسی سیدجواد روشن به صورت ماهانه در مجموعه تئاترشهر برگزار می گردد که در این ماه به علت تقارن با شهادت حضرت فاطمه (س)، تعطیلی مجموعه تئاترشهر و همچنین شروع جشنواره بین المللی تئاتر فجر، استثناء در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

نشست چگونگی رشد مالی تئاتر بدون اتکا به حمایت های دولتی روز دوشنبه 7 بهمن ماه از ساعت 18 تا 20 در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می گردد و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 702

به "آنالیز رشد مالی تئاتر بدون اتکا به دولت در یک نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز رشد مالی تئاتر بدون اتکا به دولت در یک نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید