بازی های آینده یوبی سافت همگی به پلی استیشن 5 هم می آیند

به گزارش سفر به روسیه، پس از گزارش مالی چند روز پیش یوبیسافت، ایو گیلمو - رئیس اجرایی و یکی از پایه گذاران شرکت - ضمن پاسخگویی به تعدادی از سوالات سرمایه گذاران و خبرنگاران، آشکار ساخت که بازی های تازه تاخیر خورده Watch Dogs: Legion، Gods & Monsters، و Rainbow Six: Quarantine بین نسلی خواهند بود، بدین معنا که هم به کنسولهای فعلی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) خواهند آمد، و هم کنسولهای نسل بعد (ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5). او همچنین گفت که دو بازی اعلام نشده هم مشمول این برنامه خواهند شد.

بازی های آینده یوبی سافت همگی به پلی استیشن 5 هم می آیند

بله، پنج عنوان. آنها هم برای این نسل، و هم برای نسل بعد منتشر خواهند شد. آنها نهایت بهره را هم از همه ویژگی هایی که دستگاههای جدید دارند، خواهند برد، که برای بازی کنندگان واقعا جذاب خواهد بود. شما می توانید محتوای جدید را خیلی سریعتر دانلود کنید، بازی کنندگان نرخ فریم بهتری را تجربه خواهند کرد، و عناصر خوب زیادی با دستگاههای جدید خواهد آمد.

سونی و مایکروسافت هر دو تعطیلات سال 2020 را برای عرضه دستگاههای جدیدشان نشان کرده اند. البته یوبی سافت در باب مدتی که Watch Dogs: Legion، Gods & Monsters، و Rainbow Six: Quarantine تاخیر خورده اند، چیزی بیان نکرد، ولی به نظر نمی رسد انتشار آنها، همزمان با عرضه سخت افزار جدید سونی و مایکروسافت شگفتی چندانی در پی داشته باشد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 526

به "بازی های آینده یوبی سافت همگی به پلی استیشن 5 هم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آینده یوبی سافت همگی به پلی استیشن 5 هم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید