بازدید استاندار گلستان از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان

به گزارش سفر به روسیه، استاندار گلستان از دستاورد های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان بازدید کرد.

بازدید استاندار گلستان از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، امروز یکشنبه 17 آذر 98 بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان با حضور استاندار گلستان، روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان شروع بکار کرد.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به نمایش درآمده است و هادی حق شناس استاندار گلستان با حضور در غرفه میراث فرهنگی استان از این بخش دیدن کرد.

هادی حق شناس استاندار گلستان در این بازدید گفت: اگر پژوهش نباشد مفهوم توسعه صنعت از بین می رود اگر کشورها امروز به توسعه همه جانبه به خصوص در بخش صنعت رسیدند به این دلیل است که در کنار دانشگاه کارخانه و بنگاه مالی یک مرکز تحقیقاتی و علمی راه اندازی کردند.

او تأکید کرد: متأسفانه صنعت احساس احتیاج به پژوهش نمی کند و وقتی این مهم وجود ندارد دانشگاه چگونه باید در امر تحقیق وارد گردد از طرفی زور دانشگاه به صنعت نمی رسد.

حق شناس افزود: وقتی از محصولات صنایع دستی تولیدشده در استان استفاده گردد و تمام دستگاه های اجرایی و مردم از هنر های دستی به عنوان هدیه و کادو خریداری نمایند، آن روز شروع توسعه استان گلستان خواهد بود.

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان تا چهارشنبه 20 آذرماه 98 در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دایر و بازدید برای عموم آزاد است.

علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح الی 17 عصر روزهای یادشده از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 599

به "بازدید استاندار گلستان از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار گلستان از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید