افتتاح پیاده روی مشاهیر موسیقی در لندن

به گزارش سفر به روسیه، پیاده روی مشاهیر که قرار است به زودی در کامدِن تاون لندن آغاز به کار کند معرفی کننده مشاهیر و نوآوران موسیقی است. این پیاده رو در واقع رقیبی برای پیاده روی مشاهیر لس آنجلس خواهد بود.

افتتاح پیاده روی مشاهیر موسیقی در لندن

تا امروز لس آنجلس تنها جایی بود که در آن می توانستید در یک پیاده روی اختصاصی در بین اسامی مشاهیر قدم بزنید؛ اما کامدِن تاون (Camden Town) در لندن هم میخواهد پیاده روی مشاهیر را در این منطقه راه اندازی کند.

خیابان مشاهیر در کامدن تاون قرار است شبیه به پیاده روی مشاهیر در لس آنجلس باشد با این تفاوت که پیاده روی مشاهیر در لس آنجلس مربوط به مشاهیر سینما، موسیقی و همه آن چیزی است که به این دو مربوط می گردد؛ اما پیاده روی مشاهیر در کامدن تاون تنها بر مشاهیر موسیقی، نوآوران موسیقی و محل های نمادین موسیقی، تمرکز خواهد نمود.

بنابراین می توان گفت خیابان بزرگ کامدن تاون از مورنینگون تا کِرِسِنت به موسیقی اختصاص خواهد یافت. یکی از مسئولین این پروژه عقیده دارد که با این پروژه و با توجه به تاریخ کامدن تاون، این بخش شهر محل رفت و آمد جمعیت های خلاق لندن خواهد شد. آن ها قصد دارند با تبلیغ بیشتر در خصوص دستاوردهای موسیقیدانان، هنرمندان و پیشگمان صنعتی که در این منطقه حضور داشته اند، از پیشینه آن برترین استفاده را بنمایند.

کامدن تاون یکی از زادگاه های روانشناسی و پایکوبی انگلیسی موسوم به بریت پاپ (Britpop) است. جایی است که آمی وینهاوس در آن زندگی نموده و گروه کِلَش موسیقی هایشان را تنظیم نموده اند. این دو، هر دو در لیست افرادی قرار دارند که به عنوان افتخارات در این خیابان نامشان ذکر خواهد شد. اسامی دیگری هم وجود خواهند داشت که به وسیله مسئولین یا طرفداران معرفی خواهند شد.

مشاهیر در این پیاده رو به وسیله پلاک هایی معرفی می شوند. ویژگی جالبی که در خصوص این پلاک ها در این خیابان وجود دارد، تبدیل کردن پلاک های مشاهیر به یک موزه موسیقی مجازی است و باعث می گردد تکمیل نماینده بخش های واقعی و ملموس آن گردد. در این تکنولوژی هر پلاک این امکان را به بازدیدنمایندگان می دهد که تاریخچه موسیقی مربوط به آن پلاک را یاد بگیرند، اسناد را مشاهده نمایند و حتی به طور مجازی به اجرای آن گوش دهند. مسئول پروژه مطمئن است که این پیاده رو می تواند نقطه عطفی در تاریخ و در آینده موسیقی باشد.

سنگ بنای این پیاده رو در بهمن ماه گذاشته خواهد شد و اولین پلاک ها در فروردین ماه رونمایی می شوند. پیش بینی شده است که پس از این تاریخ بیش از 400 پلاک برنامه ریزی گردد و در طی 20 سال آینده به پلاک ها افزوده گردد.

حال باید دید این پلاک ها به نام چه کسانی خواهد بود.

منبع: کجارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1963

به "افتتاح پیاده روی مشاهیر موسیقی در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پیاده روی مشاهیر موسیقی در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید