اجرای 130 طرح توسعه باغ ها در شهرستان فارسان

به گزارش سفر به روسیه، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فارسان از اجرای 130 طرح توسعه باغ ها در شهرستان فارسان در استان چهارمحال بختیاری در اراضی شیبدار اطلاع داد.

اجرای 130 طرح توسعه باغ ها در شهرستان فارسان

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ابراهیم کوچک اعلام کرد: بیش از 130 مورد از طرح های توسعه باغ های دیم در اراضی شیبدار شهرستان فارسان استان چهارمحال بختیاری توسط کمیته فنی این شهرستان آنالیز و پیگیری شد.

وی گفت: از مزایای این طرح جلوگیری از فرسایش خاک و ایجاد اشتغال و رونق فراوری در بخش کشاورزی و همچنین استفاده از روان آب های سطحی و همچنین مشارکت مردم است.

کوچکی اضافه نمود: هزینه های قیمت چاله کنی به صورت 100 درصد به عهده جهاد کشاورزی استان است و برای هر هکتار باغ احداث شده یک شغل به صورت مستقیم ایجاد می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان افزود: آنالیز و پیگیری فرایند توسعه باغ ها در اراضی شیبدار این شهرستان 130 مورد و به سطح 854 هکتار است که از این مقدار 106 مورد به سطح 801 هکتار آن مربوط به عرصه های ملی بوده است.

وی توضیح داد: تا به امروز از پفرایندهای آنالیز شده توسط کمیته فنی این شهرستان 92 هکتار واگذاری اجرا شده که 28 هکتار آن به کشت گل محمدی و63 درصد آن به کشت بادام اختصاص یافته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 863

به "اجرای 130 طرح توسعه باغ ها در شهرستان فارسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 130 طرح توسعه باغ ها در شهرستان فارسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید