آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با توجه به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته و ادامه بارش ها در روزهای آینده نیروهای آتش نشان مستقر در 11 نقطه، با تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث و بحران های احتمالی کوشش می نمایند.

آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی

محمدهادی قانع شنبه 25 دی در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و برنامه ریزی اجرا شده در معاونت خدمات شهری، نیروهای آتش نشانی از ظهر روز گذشته با تجهیزات مناسب در یازده نقطه حساس در حالت استقرار و 23 ایستگاه عملیاتی تا انتها بارندگی در آماده باش کامل قرار دارند.

او بیان نمود: با اقدامات پیشگیرانه، تمهیدات از قبل اندیشیده شده و آتش نشانان تا انتها ایام بارندگی به صورت شبانه روزی با تجهیزات ویژه، در نقاط حادثه خیز شهر آماده امداد رسانی هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بعلاوه به عملیات و اقدامات پیشگیرانه آتش نشانان برای کاهش حوادث ناشی از بارندگی اشاره و اعلام کرد: نظارت بر تمام معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل ها و کنار گذرهای شهری، استقرار برای تامین ایمنی، برطرف آبگرفتگی معابر و منازل و امداد رسانی در حوادث مختلف را می توان از اقدامات مهم نیروهای آتش نشان 23 ایستگاه سازمان آتش نشانی شیراز در روزهای بارانی بیان نمود.

قانع گفت: از شهروندان درخواست می گردد طی روزهای پیش رو و به خصوص هنگام بارش شدید باران نکات ایمنی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه موضوع را به وسیله تماس تلفنی به سامانه 125 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1911

به "آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید