آلمان به کجا می رود؟

به گزارش سفر به روسیه، پیتر اسمیت ، تیم ملی آلمان در گروهش در لیگ ملت های اروپا تیم آخر است و بعد از باخت به هلند کاملا خطر سقوط به لیگ B را احساس می نماید؛ می توان گفت تیم یواخیم لوو وضعیتی بحرانی دارد. قهرمان جام جهانی 2014 در کمال شگفتی از مرحله گروهی جام جهانی 2014 حذف شد و بعد از چهار ماه، یک تساوی در خانه با فرانسه داشته و شنبه شب در زمین هلند با سه گل بازنده شد تا شانس اول سقوط به دسته پایین تر باشد. این اتفاق بسیار تلخی برای آلمان است که با تیم دومش قهرمان جام کنفدراسیون های سال 2017 شد و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به تورنمنت روسیه رفت اما تیم آخر گروه شد و هنوز هم اوضاع بهتر نشده. آلمان به کجا می رود؟

آلمان به کجا می رود؟

ضعف تمام نمایندگی

آلمان در بازی با هلند 21 ضربه به سمت دروازه این تیم زد اما فقط چهار تا از آنها در چارچوب بود و این نشان از مشکل جدی تیم در گلزنی دارد. در واقع در پنج بازی آخرشان 107 ضربه به سمت دروازه رقبا داشتند که حاصلش تنها 2 گل بود. از مقصرهای اصلی در بازی شنبه، توماس مولر بود که بعد از یک حرکت عمقی در نیمه اول، توپ را به بیرون زد و البته لروی سانه که در شش قدم و در حالی که بازی یک بر صفر به سود میزبان بود، فرصت گلزنی فوق العاده ای را از دست داد. یواخیم لوو به یک گلزن قهار احتیاج دارد.

بازی منفصل

اگرچه آلمان در نیمه دوم بهتر شد اما بازی نیمه اولش در آمستردام هیچ شباهتی به آنچه از این تیم عادت نموده بودیم، نداشت. آنها تنها 69 درصد از پاس های شان در یک سوم دفاعی حریف را به مقصد رساندند و پاس عمقی تیمو ورنر به هیچ کس در اواخر نیمه اول نشانه بارزی بود از ارتباط نداشتن بازیکنان تیم میهمان. پاس اشتباه جروم بواتنگ در میانه میدان پرهزینه بود هر چند ضربه جورجینیو واینالدوم دفع شد و در تمام زمین، هلند سرحال تر و شاداب تر به نظر می رسید، برای آلمان هم ارتباط موثر وجود نداشت بخصوص در 45 دقیقه اول.

بی نظمی دفاعی

این نقصی است که کمتر در تیم های آلمانی سراغ داریم اما دفاع این تیم در حال حاضر به شکلی نگران نماینده بی نظم است و روی گل اول مشهود بود. مانوئل نویر روی کرنر ارسالی واکنش درستی نداشت و فقط تماشا کرد که ضربه سر رایان بابل بالاتر از همه مدافعان ناظر آلمان به تیرک دروازه خورد و در بازگشت، ویرجیل فان دایک گل زد. آلمان که همچنان روی ضربات آغاز مجدد هلند مشکل داشت، با مداخله فوق العاده ماتیاس گینتر روی ضربه بابل گل دوم را نخورد هرچند ضدحملات میزبان پرمخاطره بود و در اواخر بازی زهرش را ریخت.

اعتماد به نفس پایین

بعد از نقدها صریح میشاییل بالاک از یواخیم لوو، تونی کروس در آستانه آغاز این بازی قدرتمندانه از مربی آلمان دفاع کرد اما نگرانی های عمیقی وجود دارد درباره اینکه آیا تیم در مسیر صحیح حرکت می نماید و آیا لوو می تواند اوضاع را تغییر دهد. او در این بازی برای صد و شصت و هشتمین بار روی نیمکت آلمان نشست و رکورددار شد اما بعید است از این دیدار خاطره خوشی داشته باشد.

مسائل او با وضعیت فعلی بایرن مونیخ هم بی ربط نیست. تیم اول آلمان در چهار بازی آخر خود برد نداشته و فشار زیادی را متحمل می گردد، پنج تا از بازیکنان اصلی لوو در ترکیب غول به دردسر افتاده هستند. نویر، بواتنگ، متز هوملز، جاشوا کیمیش و مولر در ترکیب اصلی بودند و شاید اعتماد به نفس پایین شان در تیم باشگاهی را به تیم ملی هم منتقل کردند.

حالا لوو و تیمش باید برای یک سفر سخت به پاریس و بازی با فرانسه خودشان را کاملا مهیا نمایند، آنها دیگر طاقت سقوط از لیگ A بعد از حذف زودهنگام از جام جهانی را ندارند.

منبع: اسکای

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 65

به "آلمان به کجا می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان به کجا می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید