فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: منچسترسیتی تیم قابل احترامی است، اگر 3 بازی متوالی ببازیم فکر می نمایند ایده ای ندارم!

به گزارش سفر به روسیه، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ از بازیکنانش در تیم فوتبال لیورپول انتظار دارد با آرامش به مصاف منچسترسیتی بروند.

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: منچسترسیتی تیم قابل احترامی است، اگر 3 بازی متوالی ببازیم فکر می نمایند ایده ای ندارم!

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس با اشاره به قدرت رقیب گفت: عاقلانه نیست که از حالا به کسب عنوان قهرمانی فکر کنیم. بازی با منچستر سیتی همواره سخت است؛ حتی وقتی در لیگ قهرمانان آن ها را 3 بر صفر شکست دادیم هم کارمان سخت بود.

سرمربی لیورپول در ادامه اضافه کرد: منچستر سیتی هرگز تمرکزش را از دست نداده و برایم تیم مورد احترامی است. باید در بهترین سطح ممکن بازی کنیم تا آن ها را از دروازه دور نموده و بتوانیم شانس های گلزنی ایجاد کنیم. چیزی که احتیاج داریم، کوشش بسیار است.باید با آرامش به میدان برویم.

کلوپ در ادامه درباره افت محمد صلاح، مهاجم مصری تیمش اضافه کرد: انتظارات از صلاح بالا رفته و این طبیعی است. همه ما از عملکرد او در فصل گذشته شگفت زده شدیم اما من کاملا در مورد او خونسرد هستم. چیزی برای نگرانی وجود ندارد. اگر تیم من 3 بازی متوالی را ببازد، مردم فکر می نمایند هیچ ایده ای در خصوص فوتبال ندارم. همه اصول جهان این گونه است! جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 53

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: منچسترسیتی تیم قابل احترامی است، اگر 3 بازی متوالی ببازیم فکر می نمایند ایده ای ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: منچسترسیتی تیم قابل احترامی است، اگر 3 بازی متوالی ببازیم فکر می نمایند ایده ای ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید