اشتباه وودوارد، دلیل جا ماندن منچستریونایتد از لیورپول در کورس خرید مینامینو!

به گزارش سفر به روسیه، بار دیگر اشتباه بالاترین مقام اجرایی باشگاه منچستریونایتد باعث ناکامی شیاطین سرخ در جذب یکی از بازیکنان مستعد دنیای فوتبال شد.

اشتباه وودوارد، دلیل جا ماندن منچستریونایتد از لیورپول در کورس خرید مینامینو!

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، بار دیگر ضعف مدیریتی اد وودوارد سبب از دست رفتن یک فرصت خوب از چنگ منچستریونایتد برای خرید بازیکنی آینده دار شد.

دور روز پیش بود که باشگاه لیورپول از خرید جدیدش، تاکومی مینامینو رو نمایی کرد، مهاجم 24 ساله ای که در این فصل در تیم سالزبورگ اتریش خوش درخشید و در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشت. این بازیکن ژاپنی اما علاوه بر لیورپول، مشتریان دیگری هم داشت که یکی از مهمترین آنها منچستریونایتد بود و مدیر اجرایی این باشگاه اد وودوارد هم خرید او در بازار ژانویه را در دستور کار قرار داده بود. در نهایت اما این لیورپول بود که مهاجم آسیایی رقیبش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. ناکامی منچستریونایتد برای خرید مینامینو اما تنها به انگیزه شخصی این بازیکن برای انتخاب لیورپول ربط نداشت.

به گزارش سایت گل، دلیل اصلی این که منچستریونایتد نتوانست مینامینو را به خدمت بگیرد، بی اطلاعی محض وودوارد از وجود بند فسخ در قرارداد این بازیکن با باشگاه سالزبورگ بوده است. در حالی که وودوارد فکر می کرد باید برای خرید این بازیکن چانه بزند، لیورپولی ها در تماس با باشگاه سالزبورگ آمادگی خود برای پرداخت غرامت 7.25 میلیون پوندی فسخ قرارداد او را اعلام کردند و به این ترتیب بی دردسر توانستند او را به آنفیلد ببرند.

در صورتی که ادعای سایت صحت داشته باشد، این اولین باری نخواهد بود که مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد، با اشتباهات محاسباتی اش فرصت جذب بازیکنانی که می توانستند سطح عملکرد تیم را ارتقا دهند، از دست می دهد.

مربیان پیشین تیم، دیوید مویس، لوئیز فن خال و به خصوص ژوزه مورینیو همگی از عملکرد وودوارد در حوزه جابجایی و جذب بازیکنان مورد نظر آنها ناراضی بودند و این بار نوبت سولسشایر بود که از ضعف مدیریتی وودوارد ضربه بخورد.

منچستریونایتد به خاطر ناآگاهی وودوارد، بازیکنی را از دست داد که در 22 بازی اش در این فصل 9 گل زد و 11 پاس گل داده بود که یکی از گل ها و پاس گل هایش هم در آنفیلد مقابل لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و به سبب این عملکرد، ارزش واقعی این بازیکن به مراتب بالاتر از رقم فسخ قراردادش با سالزبورگ بوده است.

اهداف بعدی سولسشایر برای بازار جابجایی بازیکنانی مانند کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام و ارلینگ هالند دیگرمهاجم تیم سالزبورگ است اما باید دید که وودوارد خواهد توانست این بازیکنان را برای سرمربی نروژی شیاطین سرخ به خدمت بگیرد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 591

به "اشتباه وودوارد، دلیل جا ماندن منچستریونایتد از لیورپول در کورس خرید مینامینو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه وودوارد، دلیل جا ماندن منچستریونایتد از لیورپول در کورس خرید مینامینو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید