6 پیروزی برای ایران در سرانجام سومین روز

به گزارش سفر به روسیه، در خاتمه سومین روز رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا، نمایندگان سانداکار ایران با پیروزی در مقابل حریفان راهی مرحله بعد شدند.

6 پیروزی برای ایران در سرانجام سومین روز

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، از صبح روز یک شنبه (9 مهر) سومین روز چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان دنیا به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار گردید. تیم ملی ووشوی ایران نیز شش نماینده در بخش ساندای این رقابت ها داشت که یک نماینده در بخش بانوان و پنج نماینده در بخش مردان توانستند با کسب پیروزی در مقابل حریفان راهی مرحله بعد شوند.

یوسف صبری، سانداکار وزن منفی 75 کیلوگرم ایران در دومین مسابقه خود پیروز شد در دو راند حریف افغانستانی خود را مغلوب نموده و حضورش در مرحله نیمه نهایی را حتمی نماید. او در این مرحله برابر اسماعیل علی اف از روسیه مبارزه خواهد نمود.

همچنین در ادامه مشخص تقوی، دیگر سانداکار ایران در وزن منفی 85 کیلوگرم بود که در دومین مسابقه خود پیروز شد نماینده فرانسه را از پیش رو بردارد. او امروز (دوشنبه، 10 مهر) در مرحله نیمه نهایی باید مقابل امانوئل مینار از آفریقای جنوبی مبارزه کند.

در ادامه این رقابت ها محسن محمدسیفی، سانداکار باتجربه ایران در وزن منهای 70 کیلوگرم دومین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی به مصاف عبدالهادی، نماینده ای از کشور الجزایر می رود.

میلاد عارفی مقام سانداکار جوان و با انگیزه ایران که اچلین حضورش در بازی های دنیای را تجربه می نماید، در وزن منفی 90 کیلوگرم مقابل نماینده کشور قزاقستان در دو راند پیروز شد و به نیمه نهایی این مسابقات رسید. او نیز دوشنبه به مصاف راجو سینگ از کشور هندوستان خواهد رفت.

در آخرین مسابقه نمایندگان ایران، حمیدرضا قلی پور، پرافتخارترین سانداکار ایران در وزن مثبت 90 کیلوگرم مقابل نماینده لبنان با اقتدار در دو راند به پیروزی رسید تا آمادگی خود پس از دوران مصدومیتش را نشان دهد. سانداکار باتجربه ایران امروز در برابر دانیل فلورین، نماینده ای از کشور رومانی قرار می گیرد.

در مبارزات نوبت صبح یک شنبه، الهه منصوریان، سانداکار لژیونر ووشوی ایران در چین در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف سیلویا پراتوی از اندونزی رفت و در همان راند نخست حریفش را ناک اوت کرد. او در مرحله بعد با هی بین کیم از کره جنوبی مبارزه می نماید.

در ادامه این رقابت ها از امروز شهربانو منصوریان در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان در یک چهارم نهایی با شانون مورتون از آمریکا روبرو و در صورت پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی می گردد.

مریم هاشمی نیز دیگر سانداکار ایران در بخش بانوان است که در مرحله نیمه نهایی با ماریا منپربورگ، نماینده ای از هلند مبارزه می نماید.

در بخش تالوی مسابقات روز یک شنبه تالوکاران ایران به میدان رفتند که فرشاد عربی در فرم نن چوان با امتیاز 9.64 به رتبه چهارم رسید. همچنین در این فرم حسین رحمانی نیز حضور داشت اما او نتوانست نتیجه قابل قبولی را کسب کند.

همچنین در فرم جین شو مردان مهدی مختارپور، دیگر نماینده ایران در بخش تالوی این رقابت ها بود که با امتیاز 9.43 هفتم شد.

ناهید پورشبانان، تالوکار بانوی ایران در فرم نن گوئن زنان با کسب امتیاز 9.22 در رتبه پنجم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 730

به "6 پیروزی برای ایران در سرانجام سومین روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 پیروزی برای ایران در سرانجام سومین روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید