تور روسیه: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم، بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد در حال احداث است

به گزارش سفر به روسیه، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم. از این تعداد 60 هزار اعتراض کردند که ما در سامانه در حالی آنالیز هستیم. وزارت اقتصاد باید مالیات ها را دریافت کند.

تور روسیه: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم، بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد در حال احداث است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت پیرامون مالیات خانه های خالی گفت: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم. از این تعداد 60 هزار اعتراض کردند که ما در سامانه در حالی آنالیز هستیم. وزارت اقتصاد باید مالیات ها را دریافت کند.

وی در ادامه اضافه نمود: بزودی اسامی 300-400 هزار خانه خالی شناسایی شده نیز معرفی می شوند. مالکان خانه های خالی اگه واحد ها را اجاره ندهند ضرر خیلی سنگینی متحمل می شوند برای همین در بازار مسکن تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

قاسمی در خاتمه اضافه نمود: در نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد در حال احداث است. امیدواریم در سالگرد دولت این تعداد را به حدود 2 میلیون واحد برسانیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2024

به "تور روسیه: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم، بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: 560 هزار واحد مسکونی خالی را به وزارت اقتصاد معرفی نموده ایم، بیش از یک میلیون و 250 هزار واحد در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید