100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در مراغه احداث می گردد

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه از احداث 100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در مراغه اطلاع داد.

100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در مراغه احداث می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای زهکشی باغچه پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمد مقتومی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مراغه اظهار کرد: 100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن سازدر مراغه احداث و در حال تکمیلی است.

وی اضافه کرد:در این عمل خوب خیران مسکن ساز این شهرستان که 100واحد خواهد بود واحد های مسکونی و هر واحد با زیربنای متوسط 65 مترمربع در شهرک امام علی (ع) این شهرستان در حال تکمیل است.

مقتومی با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات احداث این مجتمع ادامه و در دهه فجر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: هم اکنون زیرساخت های این مجتمع شامل برق، تلفن، آب و گاز تامین شده و عملیات احداث فاضلاب آن در حال اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه گفت: این طرح در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع با هفت هزار و 310 متر مربع زیر بنا احداث می گردد که تمام متقاضیان آن از افراد بی بضاعت هستند.

مقتومی اعلام نمود: این طرح با 35 میلیارد ریال اعتبار احداث شده که 20 میلیارد ریال آن تسهیلات کم بهره دولتی و 15 میلیارد ریال آن نیز آورده شخصی متقاضیان است.

وی گفت: هم اکنون لوله کشی گاز و فاضلاب و احداث محوطه این طرح در حال اجرا است که با اتمام این عملیات تمام واحدها به متقاضیان تحویل می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 843

به "100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در مراغه احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در مراغه احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید