اولین پارک سرگرمی دنیای انگری بردز در قطر افتتاح شد

به گزارش سفر به روسیه، انگری بردز را تا به امروز روی گوشی های هوشمند خود دیده اید. آیا دوست دارید در زندگی واقعی از همراهی آن ها لذت ببرید؟

اولین پارک سرگرمی دنیای انگری بردز در قطر افتتاح شد

انگری بردز یا همان پرندگان عصبانی از بازی ها و کارتون های مورد علاقه بچه ها و حتی جوانان است. اولین پارک سرگرمی جهانی انگری بردز درهای خود را به روی ساکنین و بازدیدکنندگان قطر باز کرده است. این پارک، بازی کلاسیک پرنده های عصبانی را تبدیل به جاذبه هایی با انرژی زیاد کرده و طوری طراحی شده است که تمامی اعضای یک خانواده را سرگرم کند.

پارک سرگرمی انگری بردز که در بزرگ ترین مقصد سرگرمی، مد و رستوران های قطر یعنی شهر فستیوال دوحه، واقع شده است مساحتی معادل 17 هزار متر مربع دارد و شامل یک فضای بسته 6500 متر مربعی می شود.

این پارک که ایده ساخت آن از بازی دیجیتالی محبوب آن گرفته شده است، به بازدیدکنندگان تجربه ای با هیجان بالا به همراه جاذبه های فراوانی مانند بلاست بمب (Blast Bomb)، یک برج سقوط و پیچ دار که شامل یک سقوط آزاد از ارتفاع 11 متری می شود و یا هشدار قرمز (Red Alert)، جایی که بازدیدکنندگان چرخش 360 درجه ای با سرعت بالا را تجربه می کنند، را پیشنهاد می کند.

یکی از جاذبه های منحصر به فرد و تاثیرگذار پارک، درخت بزرگ است؛ جایی که هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان، تجربه مجذوب کننده آموزش همراه با سرگرمی در محیطی علمی، پر از موسیقی و هنر، فراهم می شود.

کسانی که به ماجراجویی علاقه دارند، باید بدانند که این درخت همچنین خانه صاحب آسمان شو (Own the Sky) است؛ یک زیپ لاین 106 متری که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد با سرعتی بالا در بالای شهر سر بخورند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند قدرت بدنی خود را در پرواز خشن (Fierce Flight)، یک چالش هیجان انگیز مسابقه طناب، تجربه کنند.

جهانی انگری بردز یک ضمیمه تازه در طرح توسعه افزایش فضای سرگرمی شهری برای خانواده ها در قطر است که مقامات صنعت گردشگری آن را با اولویت قرار دادن در یک طرح استراتژی 5 ساله برای تنوع بخشیدن به بازار گردشگری خود، طراحی کرده اند.

پروژه های سرگرمی قطر شامل طیف وسیعی از فستیوال های هیجان انگیز، جشن گرفتن برای هر چیزی از غذا و خرید تا موسیقی و کمدی می شوند. طولانی ترین فستیوال کشور در سطح ملی، فستیوال تابستانی قطر، با نمایش منطقه ها طرفداران در سالن ها و هتل هایی در سراسر کشور، برای نشان دادن تکه ای از آنچه قطر در سال 2022 برای جام جهانی فوتبال 2022 در نظر دارد در کنار جام جهانی 2018 روسیه در ژوئن امسال، آغاز شد.

سیمو هامالاینن (Simo Hämäläinen)، معاون ارشد در بخش برندینگ مجموعه سرگرمی روویو (Rovio Entertainment) در مورد این پارک سرگرمی این گونه نظر داد:

جاذبه جهانی تازه ما که در قطر واقع شده، یکی دیگر از نمایش های شفاف محبوبیت برند انگری بردز در سطح جهانی است. طرح آخر شرکت سرگرمی روویو، قوی ترین برنامه تا به امروز بوده است و پیشنهادات فوق العاده تازهی را در اختیار طرفداران انگری بردز برای لذت بردن از این مجموعه، می گذارد. آینده این برند بسیار درخشان است و با انتشار تئاتری فیلم انگری بردز 2 در سپتامبر 2019، ادامه پیدا خواهد کرد.

جهانی انگری بردز یکی از چهار پارک سرگرمی بزرگ و اصلی است که از طریق تریمو (Trimoo) معرفی شده اند و قرار است بقیه این پارک ها در شهر فستیوال دوحه، واقع در جاده ال شامال (Al Shamal Road) افتتاح شوند.

پس از اتمام، این مقصد سرگرمی منحصر به فرد، به غیر از جهانی انگری بردز، خانه دانه های برف (SNOW DUNES)، اولین پارک برف در محیط بسته واقع در دهکده باستانی عربی؛ ویرچوآ سیتی (VIRTUOCiTY)، نخستین مرکز اختصاصی دیجیتال و سرگرمی منطقه و ژونیورس (JUNIVERSE)، اولین شهر جهان در فضا که هدف از آن الهام گرفتن و سرگرم کردن بچه ها است، خواهد بود.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com / travelandtourworld.com
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1998

به "اولین پارک سرگرمی دنیای انگری بردز در قطر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پارک سرگرمی دنیای انگری بردز در قطر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید