کولاکوویچ: جوانان ایران کیفیت بالای خود را نشان دادند

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خشنود هستم که بازیکنان جوان تیم ملی ایران کیفیت بالای خود را در یک بازی حساس به نمایش گذاشتند.

کولاکوویچ: جوانان ایران کیفیت بالای خود را نشان دادند

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی سه بر یک مقابل کانادا در بازی سوم جام جهانی 2019 ژاپن، در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از دو شکست مقابل روسیه و مصر که روحیه تیم ما را پایین آورده بود، این برد یک دستاورد بزرگ برای تیم ما به شمار می رفت، ضمن اینکه ما با تیم دوم خود بازی می کردیم.

او اضافه نمود: بعد از ست اول انرژی و انگیزه تیمی خود را برای ست های بعد جمع کردیم تا بهترین نتیجه را بگیریم، از این جهت نیز شاد هستم که بعضی از بازیکنان جوان تیم ملی بهترین و بالاترین کیفیت خود را در یک بازی حساس به نمایش گذاشتند. آن ها انگیزه بالایی داشتند؛ بازیکنانی که آینده والیبال ایران را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی مقابل استرالیا نیز شرح داد: کار سختی در این تورنمنت داریم.تیم ها فرصت کمی برای ریکاوری دارند و من امیدوارم با همین نفراتی که در اختیار داریم، انرژی امروز را در بازی فردا نیز به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 460

به "کولاکوویچ: جوانان ایران کیفیت بالای خود را نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: جوانان ایران کیفیت بالای خود را نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید