طراحی تراکت: کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل گردد

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تشکیل کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تاکید نمود.

طراحی تراکت: کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علیرضا منادی در مورد حل مسائل تیم تراکتور اظهار کرد: شرایط بحرانی این باشگاه احتیاجمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است چرا که تراکتور در آستانه رقابت های آسیایی قرار گرفته است و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تعداد می آید.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور جزوی از هویت مردم آذربایجان است، ادامه داد: ضرورت دارد افرادی سالم، ریشه دار و صالح در این باشگاه مدیریت باشگاه را عهده دار شوند و در این راستا احتیاج است صنایعی همانند مس، پتروشیمی ها و صنایع وزارت دفاع یاری حال این تیم ریشه دار باشند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از دفتر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، وی گفت: از رئیس جمهور، وزیر ورزش، استاندار آذربایجان شرقی و امام آدینه تبریز درخواست می کنم که ورود جدی برای حل بحران باشگاه تراکتور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1720

به "طراحی تراکت: کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید