کشف 150 کیلو حشیش ، 3 قاچاقچی در شمال تهران دستگیر شدند

به گزارش سفر به روسیه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سوداگران مرگ و کشف 150 کیلوگرم حشیش اطلاع داد.

کشف 150 کیلو حشیش ، 3 قاچاقچی در شمال تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عظیم در تبادل نظر با فارس از دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در شمال تهران اطلاع داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه 3 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری یکدیگر به صورت گسترده در شمال تهران مواد مخدر توزیع می نمایند، آنالیز موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه این پلیس نهاده شد.

وی اضافه نمود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن حرکات متهمان از صحت موضوع مطمئن و در آنالیز های اولیه تعیین شد که متهمان اخیرا مقادیر فراوانی مواد مخدر از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهشان پنهان نموده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران توضیح داد: با هماهنگی قضایی تیمی از ماموران عملیات ویژه به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی هر 3 سوداگر مرگ را دستگیر نموده و در بازرسی از آن مکان 152 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه نگهداری و فروش مواد مخدر را به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1586

به "کشف 150 کیلو حشیش ، 3 قاچاقچی در شمال تهران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 150 کیلو حشیش ، 3 قاچاقچی در شمال تهران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید