کرونا باعث شده است که زمان دوبله فیلم های سینمایی از یک روز به 3 تا 4 روز برسد

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - مهرداد عظیمی رئیس مرکز فراوری فنی سیما گزارشی از فعالیت واحد دوبلاژ در یکسال گذشته این واحد ارائه کرد.

کرونا باعث شده است که زمان دوبله فیلم های سینمایی از یک روز به 3 تا 4 روز برسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، رئیس مرکز فراوری فنی سیما با اشاره به این مطلب که با توجه به این که دوبلوران و هنرمندان واحد دوبلاژ از سرمایه های با ارزش رسانه ملی هستتند، گفت: با توجه به شرایط جسمانی صداپیشگان پیشکسوت، به منظور رعایت سلامت این عزیزان ، واحد دوبلاژ تغییراتی در ساعات و نحوه انجام کار این همکاران ایجاد کرد که البته این نوع فعالیت ، خیلی زمان بر و سخت است به عنوان مثال برای دوبله یک فیلم سینمایی اگر در گذشته حدود یک تا دو روز وقت احتیاج بود در شرایط جدید این زمان به 3 تا 4 روز افزایش یافته است.

وی با اشاره به حدود 409 هزار دقیقه عملیات دوبلاژ (شامل دوبله، ترجمه، صداگذاری و میکس) از ابتدای فروردین تا 30 بهمن سال جاری گفت : تعداد 355 قسمت پویانمایی خارجی هم در همین مدت زمان در واحد دوبلاژ ، دوبله شده است.

رئیس مرکز فراوری فنی سیما همچنین گفت: 17 پویانمایی ایرانی در 411 قسمت و 244 عنوان مستند در 810 دقیقه هم از فعالیت های واحد دوبلاژ از ابتدای سال تا آخر بهمن 99 بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1438

به "کرونا باعث شده است که زمان دوبله فیلم های سینمایی از یک روز به 3 تا 4 روز برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا باعث شده است که زمان دوبله فیلم های سینمایی از یک روز به 3 تا 4 روز برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید