سفر به آمریکا: کابینی از استخوان های فسیل دایناسور

به گزارش سفر به روسیه، در نزدیکی مدسین باو در وایومینگ، پایین جهت 30 آمریکا، یکی از عجیب ترین جاذبه های کنار جاده ای آمریکا نهفته است. کلبه ای که از فسیل استخوان های دایناسور ساخته شده و شامل 5796 قطعه از استخوان های پیدا شده در نزدیک کومو بلاف، یکی از سایت های عظیم برای کشف اولیه دایناسورها است.

سفر به آمریکا: کابینی از استخوان های فسیل دایناسور

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا با دعوتنامه معتبر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این کابین به عنوان بخشی از یک ایستگاه پمپ بنزین در اوایل دهه 1930 توسط توماس بویلن ساخته شد. توماس بویلن برای مدت هفده سال استخوان جمع آوری نموده بود و قصد ایجاد یک مجسمه دایناسور در مقابل خانه و ایستگاه گاز خود در امتداد بزرگراه لینکلن را داشت. اما وقتی بویلن متوجه شد که استخوان های جمع آوری شده از گونه های مختلفی از حیوانات بودند و به نظر می رسید که هیچ نمونه کاملی در کل استخوان ها وجود نداشت، او این ایده را کنار گذاشت و به جای آن کابینی با ابعاد 29 فوت در 19 فوت را با یاری پسرش ساخت.

این کابین در سال 1938 به خاطر حضورش در برنامه چه باور کنید چه نکنید ریپلی، توجه زیادی به دست آورد. ریپلی آن را قدیمی ترین کابین دنیا نامید؛ گرچه بسیاری از صخره های مشترک در عصر دایناسورها به وجود آمده بودند. پس از اشاره ریپلی، بویلن نیز کابین را با موزه ایجاد و نساختمانی که قبلا راه می رفت نام گذاری کرد.

بویلن در سال 1947 درگذشت، اما ایستگاه های گاز تا دهه 1960 توسط همسر او اداره می شدند. زمانی که در سال 1974 ساخت و ساز بزرگراه بین ایالتی 80، باعث تردد حجم بزرگی از ترافیک در جاده 30 شد، کابین به مالک فعلی، یعنی جودی فولتز فروخته شد. بنا بر گزارش ها، کابین فسیلی دوباره برای فروش گذاشته شده و ممکن است به مکان دیگری منتقل شود.

منبع: کجارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1325

به "سفر به آمریکا: کابینی از استخوان های فسیل دایناسور" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: کابینی از استخوان های فسیل دایناسور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: کابینی از استخوان های فسیل دایناسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید