پیدا شدن شواهد جدید در تأیید تعدی جنسی ترامپ به یک زن

به گزارش سفر به روسیه، یک رسانه آمریکایی گزارش داده شواهد جدیدی در تأیید ادعاهای یکی از زنانی که ترامپ را به تعدی جنسی به آنها متهم نموده اند یافت شده است.

پیدا شدن شواهد جدید در تأیید تعدی جنسی ترامپ به یک زن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه آمریکایی گزارش داده سوابق تماس های تلفنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ادعاهای دست کم یکی از زنانی که از او به دلیل تعدی جنسی شکایت نموده اند تأیید می نماید.

سامر زوروس، زنی که گفته بعد از شرکت در یکی از شوهای تلویزیونی ترامپ توسط او مورد تعرض جنسی قرار گرفته در دادخواستی که به رویت خبرگزاری آسوشیتدپرس رسیده گفته که ترامپ یکی از روزهای دسامبر 2007 با او تماس تلفنی برقرار نموده و او را به ضیافت شام دعوت نموده است.

زوروس گفته که او به امید دریافت هدایت درباره کار به آنجا رفته اما خاتمه مورد تعدی جنسی قرار گرفته است. سوابق تلفنی ترامپ نشان می دهند ترامپ روز بعد از آن دیدار با تلفن زوروس تماس برقرار نموده است.

مارک کاسوویتز، وکیل ترامپ روز دوشنبه مدعی شده که ادعاهای زوروس کاملاً بی اساس هستند و هیچ سندی در تأیید آنها وجود ندارد. سندی که آسوشیتدپرس امروز منتشر نموده ادعاهای وکیل ترامپ را نقض می نماید.

زوروس که یک رستوران دار اهل کالیفرنیا است سال 2006 در برنامه تلویزیونی موسوم به کارآموز که ترامپ مجری آن بود شرکت کرد. او می گوید بعداً به امید اینکه بتواند کسب و کارش را رونق ببخشد دعوت ترامپ را پذیرفته است.

او گفته ترامپ که در آن موقع تاجر بوده دو بار در دسامبر 2007 او را مورد تعرض جنسی قرار داده: یک بار در برج ترامپ در نیویورک و بعداً در هتل بورلی هیلزدر کالیفرنیا.

زوروس یکی از حدود 12 زدنی است که بعد از ورود ترامپ به کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 او را به تعرض جنسی متهم نموده اند. ترامپ این زن ها را دروغگو خوانده و مدعی شده که روایت های آنها جعلی است.

ادعاها علیه ترامپ در این مورد زمانی تشدید شد که در سال 2016 یک فایل ویدئویی از صحبت های او منتشر کردند. ترامپ در آن فایل ویدئویی با لحنی مفتخرانه از تجاوز جنسی به زنان سخن می گوید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 533

به "پیدا شدن شواهد جدید در تأیید تعدی جنسی ترامپ به یک زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن شواهد جدید در تأیید تعدی جنسی ترامپ به یک زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید