هیجان را با مسابقه هرم طلایی کسب کنید

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران : مسابقه رادیویی هرم طلایی از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سولماز عطایی از ساعت 16 و 5 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد که در قالب پرسش و پاسخ از مستمعین، تغذیه صحیح آموزش داده می گردد.

هیجان را با مسابقه هرم طلایی کسب کنید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران ، ایده مسابقه رادیویی هرم طلایی برگرفته از هرم غذایی است که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل غلات، میوه و سبزی، پروتئین و چربی و شیرینی هاست. به گفته سولماز عطایی، تهیه نماینده در هر طبقه دو مستمع با یکدیگر رقابت می نمایند و سئوالات تلفنی از آنها پرسیده می گردد و باید پاسخ بدهند. اگر حداقل امتیاز یعنی 90 امتیاز و یک ستاره بگیرند، می توانند وارد قله شوند.

چهار صندوق طلایی در بخش قله وجود دارد که مستمعین با پاسخ دادن به سئوالات می توانند امتیازات این صندوق را کسب نمایند و به فینال راه پیدا نمایند و در نهایت نفر برگزیده انتخاب گردد.

هدف از فراوری مسابقه هرم طلایی، آموزش تغذیه سالم به مستمعین است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 و پنج دقیقه تا 16 و 25 دقیقه پخش می گردد. همچنین این برنامه مورد توجه و بازخورد مستمعین قرار گرفته و جزو برنامه های منتخب آنهاست. رضا شجاعی مجری، زهرا گلرخی سردبیر و نویسنده، حمید الهیاری بازیگر و پیغام حسین زاده کارشناس هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1544

به "هیجان را با مسابقه هرم طلایی کسب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان را با مسابقه هرم طلایی کسب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید