هتل آسنا؛ اقامتگاهی سه ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی

به گزارش سفر به روسیه، کوش آداسی یک شهر تفریحی ساحلی است که به دلیل سواحل بی شمارش بین گردشگران شناخته شده است. یکی از این سواحل محبوب، ساحل لیدیز است که هتل آسنا در آن واقع شده است.

هتل آسنا؛ اقامتگاهی سه ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی

با اقامت در هتل آسنا می توانید چهره های مختلف دریای اژه را تماشا نموده و از آن حظ وافر ببرید. برای سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های کوش آداسی می توانید اقدام به خرید بلیط آنلاین هواپیما نموده و سفر راحتی را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل آسنا، شما را دعوت به خواندن ادامه مطلب می کنیم.

امکانات کلی هتل آسنا کوش آداسی

هتل آسنا دارای امکانات رفاهی متعددی است که بهره گیری از آنها اقامت در هتل را برایتان لذت بخش تر می نماید. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، آسانسور و تهویه مطبوع اشاره نمود.

گفتنی است سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است. از خدماتی که با پرداخت هزینه می توانید بهره مند شوید می توان لاندری، اتو و خشک شویی را نام برد. به دلیل نظافت روزانه تمامی اتاق های این هتل همواره در بهترین حالت ممکن قرار دارند.

کارکنان هتل آسنا کوش آداسی بسیار مسئولیت پذیر و خوش خلق هستند و با توجه ویژه ای تمام وظایف خود را انجام می دهند. به زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسه و آلمانی در این هتل صحبت می گردد و با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید.

ناگفته نماند ترانسفر رفت و برگشت نیز در این هتل به مهمانان ارائه می گردد. اقامت بچه ها زیر 6 سال در هتل آسنا رایگان بوده و بالای 6 سال عظیمسال محسوب می شوند. هرچند محوطه ای جذاب برای گردش در هتل آسنا وجود دارد ولی ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

اتاق های هتل

هتل آسنا دارای انواع اتاق های مدرن و مجهز است که تمامی سلیقه ها را راضی می نماید. شما می توانید با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود، اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید. از واحدهای اقامتی این هتل می توان به اتاق تویین با بالکن و چشم انداز دریا، اتاق یک خوابه با بالکن، اتاق دو خوابه با تراس، سه خوابه با تراس و اتاق استاندارد اشاره نمود.

امکانات تفریحی هتل

هتل آسنا در ساحل لیدیز قرار گرفته است و امکان شنا کردن در دریا، قدم زدن در ساحل و حمام آفتاب دریافت 24 ساعته برای مهمانان این هتل فراهم است. البته 2 استخر شنای روباز هم داخل مجموعه قرار گرفته است که می توانید در آن شنا کنید. یکی از استخرها مخصوص عظیمسالان و دیگری مناسب بچه ها عزیز است. تنیس از دیگر فعالیت هایی است که با اقامت در این هتل می توانید انجام دهید.

رستوران هتل

رستوران در بام هتل آسنا کوش آداسی قرار گرفته است و خوردن غذا همراه با چشم انداز زیبایی از دریا از لذتی دوچندان برخوردار است. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و با بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. منوی غذایی این هتل شامل غذاهای محلی و بین المللی است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل آسنا به سبک مینیمال و با رنگ های گرم طراحی شده اند و محیطی دوست داشتنی و آرام برای اقامت مهمانان هستند. برخی از اتاق ها دارای تراس یا بالکن هستند. چشم اندازی زیبا به سمت دریا از ویژگی های دوست داشتنی برخی از اتاق ها است. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز تحریر، جایگاه، حمام شخصی با لوازم بهداشتی و غیره است.

فاصله هتل آسنا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل لیدیز: 100 متر

فاصله تا ساحل سبز: 1000 متر

فاصله تا ساحل پارادایس: 1.2 کیلومتر

فاصله تا بازار عظیم کوش آداسی: 2 کیلومتر

فاصله تا قصر کوش آداسی: 2.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1493

به "هتل آسنا؛ اقامتگاهی سه ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آسنا؛ اقامتگاهی سه ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید