نماینده ویژه جدید عمران خان در امور افغانستان انتخاب شد

به گزارش سفر به روسیه، عمران خان نخست وزیر پاکستان در گامی جدید برای بهبود روابط با افغانستان و یاری به پیشبرد فرآیند صلح در این کشور، نماینده ویژه خود در امور افغانستان را منصوب کرد.

نماینده ویژه جدید عمران خان در امور افغانستان انتخاب شد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

منصوب شدن فرستاده ویژه در امور افغانستان از سوی دولت پاکستان برای اولین بار طی یک دهه اخیر محسوب می گردد در حالی که اسلام آباد از زمان شروع گفت وگوهای مستقیم میان واشنگتن و طالبان در دوحه به ویژه امضای پیمان صلح میان دو طرف، برای تسهیل در این فرآیند نقش آفرینی نموده است.

براساس این گزارش، محمد صادق دیپلمات ارشد پاکستانی که 6 سال نیز به عنوان سفیر این کشور در افغانستان خدمت نموده است، به عنوان نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان منصوب شد.

وزارت امور خارجه پاکستان هدف از این انتصاب را تداوم کوشش های این کشور برای تقویت مناسبات با کشور همسایه افغانستان و تعهد مجدد برای نقش آفرینی در فرایند صلح گفت.

وزیر امور خارجه پاکستان در ملاقات اخیر با نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان گفت: اسلام آباد به مسئولیت مشترک برای یاری به صلح و ثبات در افغانستان پایبند بوده و معتقد است که ثبات در افغانستان در راستای منافع کل منطقه است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 946

به "نماینده ویژه جدید عمران خان در امور افغانستان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ویژه جدید عمران خان در امور افغانستان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید