موقعیتی به شاهین ندادیم، پیکان تیم برتر میدان بود

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی یکشنبه شب در انتها مسابقه تیم های شاهین بوشهر و پیکان گفت: بازی در شرایط سخت آب و هوایی و با شرجی و گرمای بالا برگزار گردید که ما را اذیت کرد.

موقعیتی به شاهین ندادیم، پیکان تیم برتر میدان بود

وی با بیان اینکه در این مسابقه دنبال هر سه امتیاز بودیم، توضیح داد: بازیکنان ما کوشش زیادی داشتند و بازی رجحان نسبت به حریف داشتیم ولی نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه شاهین مقابل شهر خودرو خوب بازی کرد اضافه نمود: امروز ما هشت موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی استفاده نکردیم و موقعیت گلی را به حریف ندادیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط تیم پیکان بازی به بازی بهتر می گردد، ادامه داد: در بازی های آینده دنبال پیروزی هستیم و قطعاً کوشش می کنیم که امتیازهای لازم را در بازی های آینده بگیریم.

فرکی با اشاره به اینکه امکانات بوشهر پیشرفت خاصی نداشته است، تاکید نمود: مردم بوشهر و طرفداران شاهین حق دارند که توجه بیشتری به آنها صورت بگیرد. این مردم به فوتبال علاقه دارند و باید به خوبی حمایت شوند.

وی با بیان اینکه تیم هایی مثل شاهین بوشهر با این همه طرفدار باید در لیگ برتر باقی بمانند، اضافه نمود: تیم ما طرفدار چندانی ندارد ولی تیم هایی مثل شاهین طرفداران پرشماری ارند و باید در لیگ بمانند تا فوتبال ما شور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خواهان حمایت طرفداران شاهین بوشهر از این تیم شد و اضافه نمود: مسئولان هم باید این تیم را تقویت نمایند و به شاهین برسند. طرفداران اگر درخواست دارند ویسی برود یا نه، باید تیم شان و مربی شان را حمایت نمایند.

وی گفت: طرفداران باید آقای ویسی را حمایت نمایند و نباید یادمان برود که شاهین را او به لیگ برتر آورد و مردم وی را بالا و پایین می انداختند. اکنون هم سه هفته از لیگ گذشته است و نباید عجله کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 349

به "موقعیتی به شاهین ندادیم، پیکان تیم برتر میدان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیتی به شاهین ندادیم، پیکان تیم برتر میدان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید