موافقت سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد با تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/کرمان سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با درخواست تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان موافقت می کنم.

موافقت سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد با تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

محمود شالویی شامگاه دوم آبان ماه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از درخواست مدیرکل ارشاد استان و استاندار کرمان مبنی بر خواست مردم برای واگذاری دبیرخانه دائمی این جشنواره به کرمان گفت: با تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان موافقت می کنم.

وی با بیان اینکه کرمان از این حمایت برخوردار خواهد بود تا جشنواره موسیقی نواحی را برگزار کند، اظهار کرد: کرمان این ظرفیت را دارد تا بتواند این رویداد را برای همواره میزبانی کند.

سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سیاست های دولت سیزدهم سخن به میان آورد و اضافه نمود: سیاست دولت سیزدهم تمرکززدایی است تا رویدادها را در سراسر کشور با توجه به ظرفیت آنها توزیع کند.

وی با تاکید برآنکه جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان کرمان دائمی می گردد، اعلام کرد: ایران از اقوام مختلفی تشکیل شده اما این اقوام از هم غیرقابل گسستنی هستند و پیوند عاطفی و قلبی با هم دارند.

شالویی توضیح داد: هنر موسیقی این وحدت مردم ایران را در جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان نشان داد.

وی با بیان اینکه هیچ حقیقتی را جز آمیختگی با هنر نمی توان اعلام کرد، اضافه نمود: مبنای ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از موسیقی اصیل ایرانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1798

به "موافقت سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد با تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد با تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید