مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

به گزارش سفر به روسیه، هتل لاسیستا (La Siesta)، جدیدترین عضو گروه هتل های زنجیره ای الگانس (Hanoi Elegance Hotel Group) محسوب می شود. این هتل برای مسافران خوش آمد گویی گرم و خدمات شخصی خوبی را در خیابان قدیمی Ma May تضمین و همچنین دسترسی آسان به دریاچه هانوی و جاذبه های عمده دیگری را فراهم می کند. هتل یاد شده دارای 50 اتاق بزرگ شامل سوئیت و اتاق های دوبلکس است. سوئیت ها دارای امکانات مدرن و راحت و اتاق های دوبلکس مناسب خانواده ها هستند.

مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

این هتل تجربه ای از حیات وحش را در اختیار شما می گذارد که نمونه آن کمتر جایی وجود دارد و شما را به گونه ای به اجتماع قبیله Kadu Kuruba متصل می کند که گویی بخشی از آن هستید. غرق شدن در فرهنگ بومی و الهام بخشی در طراحی روستاهای ایلیاتی، ارمغان این تفرجگاه به شما خواهد بود. تفرجگاهی زیبا که در دو طرف رودخانه کابینی (Kabini) محدود شده است.

هتل J.K. Place Roma با 30 اتاق و سوئیت در قلب رم، نزدیک پله های اسپانیایی و جاذبه های اصلی شهر قرار دارد و هر مسافری را مجذوب خود می کند. هر کدام از اتاق ها به وسیله Michele Bonan (برنده جایزه معماری) طراحی و در هر کدام، مبلمان های دست ساز صنعت گران ایتالیایی چیده شده است. اتاق خواب های بزرگ با تزئینات و قطعات هنری زیبا، حمام های بسیار تمیز با دیواره های مرمری از کارارا، کف پوش هایی چوبی از جنس درخت ساج و توالت های مجزا برای هر اتاق از ویژگی های بارز این هتل هستند. همچنین تمام اتاق ها با امکانات راحتی مدرنی مانند کنترل کننده درجه حرارات، تلویزیون های LED با شبکه های فیلم و ورزش، وای-فای رایگان، گاو صندوق الکتریکی، داک های شارژ آیپاد و آیپد و امکانات کاربردی دیگری تجهیز شده اند.

منبع مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1872

به "مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید