معرفی برترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول

به گزارش سفر به روسیه، خرید کردن یکی از تفریح هایی است که گردشگران زیادی به آن مشغول می شوند، اما زمانی که شما به صورت خانوادگی سفر می کنید سخت ترین قسمت این ماجرا، خرید برای بچه ها است. البته امروزه در بسیاری از فروشگاه های پوشاک لباس های مخصوص بچه ها هم پوشش داده شده و به راحتی می توانید لباس های فرزندان خود را تهیه کنید، اما با توجه به اینکه بچه ها سخت پسند تر هستند، انتخاب لباس برای آن ها دشوارتر است. آشنایی با مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول از جمله ضروریات قبل از سفر و یا خرید تور استانبول به تعداد می رود. پس حتما با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید..

معرفی برترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول

از این رو باید مراکز خریدی را پیدا کرد که به صورت اختصاصی اقدام به عرضه لباس بچه ها نموده اند. در این مطلب به معروف ترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول خواهیم پرداخت، پس با خبرنگاران همراه باشید.

فروشگاه آرمانی جونیور Armani Junior

برند مطرح آرمانی جونیور در سال 1972 فعالیت خود را شروع کرد. مدیران وقت این فروشگاه تصمیم گرفته بودند تا از پوست حیوانات در محصولات خود استفاده نمایند و همین امر باعث شد که شکایت های بسیار زیادی از مدافعان حقوق حیوانات علیه این فروشگاه صورت بگیرد.

بعد از مدت ها آرمانی تغییراتی در لباس هایش به وجود آورد و سبک نوی را در طراحی لباس بچه ها طراحی کرد که بسیار نظر مردم را به خود جلب کرد و افراد زیادی به خرید محصولات این شرکت علاقه مند شدند.

آرمانی به فراوری و طراحی محصولاتی مانند لباس و شلوار برای عظیم سالان و عرضه عطر و ادکلن پرداخته بود؛ اما بر اساس متغیرهای بازاریابی دریافت کرد که احتیاج بازارش به پوشاک خردسالان بسیار بیشتر شده است؛ بنابراین تصمیم گرفت خط فراوری نو به نام آرمان جونیور افتتاح کند که مخصوص فروش لباس هایی برای بچه ها، نوزادها تا نوجوان ها می باشد.

امروزه آرمانی به یکی از سرسخت ترین رقبای ورساچه چه تبدیل شده است. اگر با بچه ها خود به ترکیه سفر نموده اید و دغدغه خرید لباس برای آن ها را دارید، به هیچ وجه نگران نباشید چرا که شعبه فروشگاه محبوب آرمانی جونیور که یکی از محبوب ترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول محسوب می گردد، تمام احتیاجهای شما را برآورده می نماید.

اگر وارد این مجموعه شوید، پوشاک لوکس و درجه یکی برای نوزاد ها و بچه ها تهیه شده را می توانید مشاهده کنید، در این فروشگاه بیشتر سعی شده تا بر لباس های راحتی تمرکز نمایند.

فروشگاه عزیز ب ب Aziz Bebe

یکی از فروشگاه های معروف ترکیه و یکی از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول است که بیش از 35 سال از فعالیت آن می گذرد. تمرکز اصلی فروشگاه فراوری و عرضه لباس های نوزادها و بچه ها تا سن 7 سال است.

اگر می خواهید زیبایی دو چندان به فرزند خردسال خود اعطا کنید پیشنهاد می گردد حتماً سری به این فروشگاه بزنید و محصولات متنوع آن که در رنگ بندی های بسیار زیبا و خیره نماینده ارائه شده خریداری نمائید.

از نظر قیمت هم محصولات این فروشگاه در سطح بسیار خوبی قرار دارند و حتی بهتر از مشابه ایرانی آن می باشد.

فروشگاه Beymen Kids

اگر می خواهید فرزندانی داشته باشید که در آینده شیک پوش باشند، بهتر است این کار را از کودکی شروع کنید. برند معروف Kids Beymen درزمینهٔ فراوری لباس های بچه ها فعالیت می نماید و طراحی های منحصر به فرد آن باعث شده است تا علاقه مندان بسیاری در نقاط مختلف جهان پیدا کند و افرادی که از آن خریدی داشته اند آن را یک تجربه عالی و منحصر به فرد می دانند.

بیشتر محصولات این فروشگاه که یکی از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول است، برای رنج سنی 8 تا 14 سال مناسب می باشد، برای هر رنج سنی لباس دارد و امکان ندارد شما دست خالی به خانه برگردید.

گاهی اوقات پیش آمده است که به دلیل های مختلفی افراد وقت آن را ندارند تا به صورت حضوری به فروشگاه مربوطه مراجعه نمایند، این فروشگاه سایتی را در دسترس عموم قرار داده است که می توانید به راحتی محصولات آن را مشاهده نموده و سپس ثبت سفارش آنلاین را انجام دهید و در کمترین زمان کالا را به شما می رسانند.

پس از موفقیتی که فروشگاه درزمینهٔ لباس بچه ها به دست آورد، امروزه محصولات نوی را در طراحی و فراوری لباس عظیم سالان طی می نماید. پیشنهاد می گردد حتماً لباس های این فروشگاه را امتحان کنید.

فروشگاه کلید آبی Blue Key از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول

بسیاری از والدین که تمایل دارند اجناس با کیفیت و در قیمت های مناسب تهیه نمایند، انتخاب نخست آن ها فروشگاه کلید آبی می باشد. هدف اصلی فروشگاه فراوری و طراحی های لباس بیرون و راحتی برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

این مجموعه فروش که یکی از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول می باشد، نخستین بار در سال 19877 فعالیت خود را شروع کرد. یکی از دلایلی که باعث شده این فروشگاه در ترکیه بسیار محبوب و مشهور می باشد، مدیریت صحیح آن است که همیشه ایده های نوی را پیدا نموده و سپس و آن ها را به اجرا در می آورد.

علاوه بر ارائه محصولات در ترکیه، برندهای معروف جهان با این فروشگاه تفاهم نامه امضا نموده اند و لباس های بچه ها را از کلید آبی تهیه می نمایند. اگر شما وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه را ندارید می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. در صورتی که مسئله ای در اجناس مشاهده شد، به راحتی آن را پس خواهند گرفت.

فروشگاه بربری Burberry Kids

از برندهای قدیمی و معروف تاریخ صنعت مد می باشد که در سال 1856 در بریتانیا فعالیت خود را شروع کرد. شرکت فعالیت خود را برای طراحی و فراوری لباس ارتش شروع کرد و موسسه آن توماس بربری بود که تنها 21 سال سن داشت و بعد از مدتی این برند در میان مردم انگلستان فراگیر شد و در قرن بیستم به اوج معروفیت خود رسید.

در دهه دوم قرن بیستم بربری تصمیم گرفت که فعالیت خود را تغییر دهد و به طراحی کت و شلوار پرداخت که بعد از مدتی کت و شلوارهای بربری از معروف ترین ها در جهان شدند و مردمان بسیار زیادی متقاضی خرید این کت شلوار ها بودند.

بعد از موفقیت هایی که این برند مطرح به دست آورد، تصمیم گرفت که فعالیت خود را در دیگر قسمت های پوشاک ادامه دهد؛ بنابراین به طراحی لباس عظیم سالان پرداخت و بعد فراوری لباس بچه ها را هم در دستور کار خود قرار داد.

بربری امروز در بیشتر کشورهای متعدد و بسیار زیاد شعبه دارد که یکی از این کشورها ترکیه می باشد و مرکز خرید آن در شهر استانبول واقع شده است و از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول به شما می رود.

با مراجعه به این فروشگاه می توانید لباس هایی برای نوزاد ها، بچه ها و نوجوان ها تا سن 16 سال را تهیه کنید. با توجه به اینکه طراحان بسیار عظیمی برای این شرکت کار می نمایند، در فصل های متفاوت طراحی خود را تغییر می دهد و لباس هایی که ماه های گذشته به فروش نرفته با تخفیف های بسیار خوبی به مشتریان ارائه می دهد؛ بنابراین شما می توانید مطرح ترین لباس جهان را کمتر از مقرون به صرفه ترین لباس از یک فروشگاه معمولی در استانبول بخرید.

تمام محصولاتی که در بربری به کار رفته از پارچه طبیعی می باشد که بر کیفیت محصولات افزوده است، بعلاوه می توانید کفش و کتونی هم برای بچه ها خود از این مجموعه تهیه کنید. اگر شما هم از افرادی هستید که وقت کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه را ندارید می توانید به وب سایت شرکت بربری مراجعه نموده و خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در سریع ترین زمان به دست شما خواهند رساند.

فروشگاه چیکو Chicco از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول

کمتر افرادی در جهان وجود دارند که با برند معروف چیکو آشنایی نداشته باشند. بیش از 50 سال است که از فعالیت این شرکت معروف می گذرد و ایده های بسیار زیادی را در فکر خود دارند. یکی از متمایز ترین وجه های این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها اتاق فکر آن است که همیشه با ارائه ایده های خلاقانه و بعد از تحلیل های کارشناسی به مرحله اجرا در می آید.

چیکو تنها لباس بچه ها را فراوری نمی نماید بلکه سایر بخش ها را هم پاسخ می دهد، از قبیل اسباب بازی، کالسکه، وسایل بهداشتی و پستانک و… و همین امر باعث شده است در کشورهای بسیار زیادی شعبه داشته باشد.

می توان گفت چیکو بالاترین شعبه را در کشورهای جهان دارد و 130 کشور به طور مستقیم با این برند مطرح جهان همکاری می نمایند. یکی از مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول را فروشگاه چیکو داراست که مجموعه متنوعی از پوشاک را در دسترس خریداران قرار داده است.

اگر شما هم به استانبول سفر کنید، شعبه های بسیار زیادی از این فروشگاه را در دسترس خواهید یافت. هر آنچه را که برای نوزاد خود بخواهید، می توانید به راحتی از این فروشگاه بخرید.

شما از کدام مرکز خریدهای استانبول برای بچه ها خود، لباس خریداری نموده اید؟ آیا از کیفیت آن ها راضی هستید؟ برترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول را کدام یک می دانید؟ لطفاً نظرات خود را با خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دلتابان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1685

به "معرفی برترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مراکز خرید لباس بچه ها در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید