عکس ، نیسان کیکس در کارخانه سایپا دیده شد!

به گزارش سفر به روسیه، گجت نیوز نوشت: همزمان با انتشار اخبار واردات خودرو، نیسان کیکس در ایران دیده شده است. آیا کراس اوور نیسان ژاپنی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟

عکس ، نیسان کیکس در کارخانه سایپا دیده شد!

چیزی تا تاریخ ورود خودروهای خارجی به کشور نمانده و امیدواریم که وزارت صنعت، معدن و تجارت سنگی جلوی پای واردکنندگان نیندازند و همه چیز به خیر و خوشی تمام گردد. روز گذشته باخبر شدیم که دو خودروی نو برای آغاز تست های فنی راهی گروه صنعتی سایپا شده است.

حضور نیسان کیکس در ایران

نخستین واردکننده و تأمین کننده بازار خودرو در وانفسای واردات خودرو، سایپا و چانگان هستند. قرار است که چانگان برای آغاز با نسل نو خودروی CS35 وارد بازار کشورمان گردد. اگر این خودرو راهی بازار گردد رقیبی سرسخت برای کراس اوورهایی نظیر تیگو 7 و ام وی ام ایکس 55 خواهد بود.

علاوه بر این خودرو باید به چانگان یونی تی اشاره نمود که رقبایی همانند لاماری ایما، تیگو 7 پرو و فونیکس FX یا چری اومودا خواهد داشت. با این حساب به محض ورود خودروهای چانگان به داخل کشور، رقابت سرسختی میان محصولات کراس اوور به وجود خواهد آمد.

علاوه بر ورود محصولات چانگان به بازار داخلی شنیده شده که چندین دستگاه نیسان کیکس ژاپنی هم گروه صنعتی پارس خودرو مشاهده شده است. نیسان کیکس هم نسل و هم رده ای برای نیسان جوک به شمار میرود و اگر قرار بر واردات این خودرو باشد، پارس خودرو خواهد بود. نسخه های پایه این خودرو قیمت زیر 20 هزار یورو دارند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2103

به "عکس ، نیسان کیکس در کارخانه سایپا دیده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نیسان کیکس در کارخانه سایپا دیده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید