عملیات احداث هتل 3 ستاره شارمین در شهرستان علی آباد کتول شروع شد

به گزارش سفر به روسیه، آیین کلنگ زنی هتل شارمین شهرستان علی آباد کتول به اعتبار 500میلیارد ریال با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام آدینه و مدیرکل میراث فرهنگی گلستان برگزار گردید.

عملیات احداث هتل 3 ستاره شارمین در شهرستان علی آباد کتول شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قره خانی کننده مردم شهرستان علی آباد در مجلس، ضمن تشکر از سرمایه گذار این پروژه برای سرمایه گذاری در شهرستان علی آبادکتول با اشاره به دغدغه ها و خواسته های سلیمانی سرمایه گذار این پروژه از مسئولان و مدیران حاضر در مراسم خواست تا با سرمایه گذار پروژه و سایر سرمایه گذاران حوزه گردشگری شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا سرمایه گذاری های این چنین موجب ایجاد امکانات و زیرساخت های گردشگری در شهرستان علی آباد کتول گردد.

وی گفت: سرمایه گذاری در حوزه های تاسیسات گردشگری بحث شخصی نیست و پروژه هایی از این دست آبرو و در راستای توسعه و رونق شهرستان و استان است که همه باید در حد توان از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

قره خانی از مدیران و مسئولان خواست تا با ریسک پذیری و تعامل بیشتر از پروژه های گردشگری حمایت کنند.

وی اضافه نمود: این که مدیران و مسئولان برای کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی این پروژه حاضر شده اند به معنی اهمیت کار سرمایه گذارانی مانند آقای سلیمانی است.

کننده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش گردشگری و صنعت هتل سازی در سایر کشور ها نیز مورد توجه و تاکید است و خوشحالیم که امروز هتل های خوبی در سطح شهرستان علی آبادکتول به گردشگران ارائه خدمت می کنند.

وی اضافه نمود: هر چه تعداد هتل ها و تاسیسات گردشگری در سطح استان و شهرستان علی آبادکتول بیشتر باشد، گردشگر داخلی و خارجی بیشتری را جذب می نماید که موجب توسعه شهرستان خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر در سد فعال شهرستان علی آبادکتول سرمایه گذاری بالایی با اعتبار هزار و 400 میلیارد تومان توسط بانک توسعه اسلامی در حال برنامه ریزی است که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

قره خانی با تاکید بر این که وجود هتل ها و مراکز اقامتی موجب تقویت سرمایه گذاری در سایر بخش ها نیز خواهد شد، گفت: مشابه این سازماهی گذار، جوانان بسیاری هستند که با کوشش فراوان به عرصه سرمایه گذاری و کارآفرینی وارد شده اند و نگاه من این است که به هر نحوی از سرمایه گذاران حمایت کنیم تا جهت را برای سرمایه گذاری و رشد شهرستان فراهم نماییم.

حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز در این مراسم گفت: باتوجه به پتانسیل های غنی گردشگری شهرستان ، علی آباد کتول با حفظ سنت ها و اصالت با اراده عمومی باید به منطقه گردشگری تبدیل گردد.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه هتل 3 ستاره شارمین اعلام کرد: خدا را شاکریم که امروز در منطقه زیبا و خوش آب و هوای شهرستان علی آبادکتول این پروژه که موجب رونق فراوری و اشتغال در شهرستان خواهد شد، در حال احداث است.

هدایتی کتولی گفت: شهرستان علی آباد کتول از نعمت و رحمت الهی بزرگی چون طبیعت زیبا برخوردار است و کلکسیونی از زیبایی خلقت را در این شهرستان شاهد هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های طبیعی شهرستان علی آبادکتول گفت: آبشار و سد کبودوال، دو دهنه زیبا و دیدنی در شهرستان داریم که نشان از پتانسیل بالای شهرستان در حوزه گردشگری است.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول توضیح داد: تا به امروز اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان رقم خورده است که امیدواریم با همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین و مدیران شهرستانی و استانی این اقدامات افزایش یابد.

وی گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری موجب تحول عظیم در اقتصاد مردم منطقه می گردد و اشتغال پایدار را برای جوانان رقم خواهد زد.

این مقام مسئول با اشاره به این که سال گذشته به همت مسئولان، شهرستان علی آبادکتول بیشترین مسافر ورودی را در سطح استان داشت، گفت: در چشم انداز توسعه شهرستان به دنبال افزایش حضور مسافران و گردشگران در سطح شهرستان هستیم.

هدایتی کتولی اضافه نمود: ایجاد و احداث پروژه های تاسیسات گردشگری همانند هتل شارمین نیز در جهت نیل به این هدف و افزایش حضور گردشگران در شهرستان است.

وی در سرانجام متعهد شد که در چارچوب قانون برای برطرف موانع بر سر راه سرمایه گذاران شهرستان کوشش و مساعدت نماید تا رشد مالی مردم منطقه را ببینیم.

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در آیین شروع عملیات اجرایی هتل سه ستاره شارمین شهرستان علی آبادکتول ابراز کرد: اگر امروز علی آباد کتول و پتانسیل های گردشگری این شهرستان در سطح کشور مطرح شده است به واسطه تعامل و همکاری مسئولین شهرستانی است.

وی با اشاره به حادثه سیلاب ابتدای سال 98 گفت: اگر نوروز امسال گلستان از حادثه سیلاب متاثر نمیشد قطعا ابتدای امسال رشد قابل ملاحظه ای را در حوزه اقامت و بازدید از جاذبه های گردشگران در استان و شهرستان علی آبادکتول شاهد بودیم.

کریمی از فرماندار شهرستان علی آبادکتول خواست تا در امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان , گردشگری را به عنوان یکی از مباحث اصلی شهرستان مطرح کنند.

وی تاکید نمود: راه برون رفت از مسائل مالی و رونق فراوری , گردشگری و توجه بیشتر به این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به زیرساخت های گردشگری شهرستان علی آباد کتول گفت: در حال حاضر 8 بوم گردی در شهرستان در حال فعالیت و 18 بوم گردی نیز در حال احداث است.

وی با اشاره به این که افزایش کمی و کیفی بوم گردی ها یکی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان است، گفت: بوم گردی های شهرستان علی آباد کتول از زیباترین اقامتگاه های بوم گردی سطح استان است.

کریمی توضیح داد: اقامتگاه های بوم گردی فرصتی در اختیار جوانان است تا با بهره مندی از آن بتوانند اقتصاد خانواده را رونق ببخشند.

هتل 3 ستاره شارمین که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد با سرمایه گذاری آقای سلیمانی و با مشارکت بانک ملی در زمینی به مساحت 2 هزار و 950 مترمربع و با زیربنای 8 هزار و 628 مترمربع در شهرستان علی آباد کتول در حال احداث است.

این پروژه در 4 طبقه و 2 طبقه منفی و 40 اتاق، 130 تخت و اشتغالزایی 150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم احداث خواهد شد.

سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 700 نفر، استخر، سالن بولینگ و بیلیارد، رستوران و کافی شاپ از امکانات این هتل 3 ستاره است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 271

به "عملیات احداث هتل 3 ستاره شارمین در شهرستان علی آباد کتول شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث هتل 3 ستاره شارمین در شهرستان علی آباد کتول شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید