عزتی سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد

به گزارش سفر به روسیه، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی رئیس فعلی هیئت هندبال استان کرمانشاه به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد.

عزتی سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ظهر امروز و با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و همچنین سایر کارمندان و مسئولان کمیته های فدراسیون، حمیدرضا عزتی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال منصوب شد.

در ابتدای جلسه علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمدرضا رجبی، دبیر سابق فدراسیون گفت: رجبی از دوستان نزدیک من بوده و مطمئناً ایشان با هندبال در ادامه جهت خواهد بود، زیرا وی از جنس هندبال بوده و حالا باید در سنگری دیگر در ورزش ارائه خدمت کند. فرد جدید یعنی آقای حمیدرضا عزتی هم از رؤسای فعال هیئت های استانی بوده است و او هم می تواند فردی مؤثر در این سمت باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون هم با اشاره به زحمات دبیر قبلی و تشکر از وی گفت: از حسن اعتماد آقای دکتر پاکدل تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

شایان ذکر است حمیدرضا عزتی دارای سوابقی چون معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه و مدیر منطقه چهار هندبال کشور بوده و در رده قهرمانی هم سابقه حضور در تیم ملی جوانان ایران را داراست. وی همچنین دارای مدرک بین المللی مربیگری هندبال بوده و در حال حاضر هم ریاست هیئت هندبال استان کرمانشاه را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 923

به "عزتی سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزتی سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید