طی نه ماهه سال جاری 61 درصد سهمیه اشتغال نیشابور محقق شده است

به گزارش سفر به روسیه، خبرگزاری خبرنگاران-امسال سهمیه اشتغال برای شهرستان نیشابور 6 هزار و 209 نفر بوده که 61 درصد آن محقق شده و از این میزان 2 هزار و 307 نفر در قالب سامانه رصد و یک هزار و 484 نفر به وسیله مراکز کاریابی بوده است.

طی نه ماهه سال جاری 61 درصد سهمیه اشتغال نیشابور محقق شده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان سه هزار و 190 پرونده برای چهار هزار و 400 شغل جهت دریافت تسهیلات کرونا تشکیل و بالغ بر 410 میلیارد ریال پرداخت شده است.

علیرضا قامتی گفت: طی این مدت برای ایجاد زیرساخت شهرک صنعتی عطار 170 میلیارد ریال ابلاغ شده وسند ناحیه صنعتی سرولایت صادر شده و و برای ایجاد شبکه آب هوشمند در نیشابور بالغ بر 50 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

وی گفت: همزمان با شروع ثبت نام های جدید طرح مسکن ملی 2 هزار واحد مسکونی این طرح در نیشابور نیز در سامانه مربوط قرار خواهد گرفت که سه هزار و 500 ظرفیت ثبت نام برای نیشابور در نظر گرفته شده است.

قامتی یادآورشد: سال جاری سهمیه اشتغال برای شهرستان نیشابور 6 هزار و 209 نفر بوده که 61 درصد آن محقق شده و از این میزان 2 هزار و 307 نفر در قالب سامانه رصد و یک هزار و 484 نفر به وسیله مراکز کاریابی بوده است.

وی مطرح نمود: سال جاری میزان اعتبارات ملی واستانی شهرستان نیشابور 901 میلیارد ریال است که از پنج منبع در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

مقام عالی دولت در نیشابور ادامه داد:در دوران کرونا 31میلیارد و 365 میلیون تومان یاری جذب شده که در بخش هزینه ای چهارونیم میلیارد تومان ، شش میلیون دلار تجهیزات، ده میلیارد توان برای بازسازی وتجهیز مرکز بهداشت به بیمارستان ،خرید دودستگاه اکسیژن ساز و نصب دومین دستگاه ام ار آی در نیشابئر تا انتها سال انجام می گردد.

وی تاکیدکرد: در مراحل انتهای تدوین سند توسعه نیشابور هستیم و در این مدت سعی نموده ایم کارها را با برنامه ریزی و اولویت بندی پیش ببریم و به همین دلیل به زودی اطلس مدیریتی ادارات شهرستان استخراج می گردد تا تمام پارامترهای نیشابور در قسمت های مختلف استخراج گردد و مدیر هر اداره و دستگاه شهرستان باید دارای سند توسعه و راهبردی باشد.

قامتی تاکیدکرد: طی سال جاری تا به امروز اختصاص بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات برای طرح های خصوصی و دولتی بوده و پنج واحد راکد صنعتی فعال شده و 110 نفر به کار بازگشته اند همچنین در این چارچوب با پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال برای 963 نفر فراهم شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابورتصریح کرد: هرچه توسط رسانه ها فضای آرام تر ایجاد گردد دقت وسرعت کارها نیز بیشتر می گردد ورسانه ها هستند که اعتماد سازی و ایجاد امید آفرینی را بوجود می آورند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1365

به "طی نه ماهه سال جاری 61 درصد سهمیه اشتغال نیشابور محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی نه ماهه سال جاری 61 درصد سهمیه اشتغال نیشابور محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید