شوخی باشگاه پورتو با مهدی طارمی به زبان فارسی

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران: مهدی طارمی این روز ها ستاره بی چون و چرای باشگاه پورتو است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر اینکه بهترین گلزن فصل این باشگاه است، با دادن پاس گل های فراوان نقش بسزایی در موفقیت های این تیم داشته است.

شوخی باشگاه پورتو با مهدی طارمی به زبان فارسی

به گزارش خبرنگاران، البته اهمیت زیاد مهدی طارمی را می شود از حاشیه سازی رقبا برای او هم پی برد؛ همین چند وقت پیش بود که باشگاه اسپورتینگ علیه طارمی مطالب زننده منتشر کرد و بعد ها این بازیکن ایرانی با چندبار نشان دادن علامت هیس آن ها را به سکوت دعوت کرد. اتفاقا همین علامت هیس نشان دادن مهدی طارمی حالا تبدیل به سوژه ای برای شبکه مجازی باشگاه پورتو شده تا با انتشار تصویری از طارمی و با متنی فارسی، برای رقبای پورتو کری خوانی کند. این باشگاه به زبان فارسی نوشته: لطفا ساکت به همه می رسه فقط نظم نگه دارین!

با وجود این، شوخی با رقبا که پیش از بازی پورتو با براگا صورت گرفت چندان خوش یمن نبود! به گزارش خبرنگاران، پورتو در تقابل با براگا بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد تا این باشگاه اولین شکست فصلش را در رقابت های لیگ متحمل شود. البته همتیمی های طارمی آن قدر با اسپورتینگ اختلاف دارند که نگران از دست رفتن سه امتیاز بازی اخیر نباشند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2014

به "شوخی باشگاه پورتو با مهدی طارمی به زبان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی باشگاه پورتو با مهدی طارمی به زبان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید